اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

تولید ملی نباید در حد شعار باقی بماند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: تحقق شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در پیشرفت جامعه نباید در حد شعار باقی بماند.

تولید ملی نباید در حد شعار باقی بماند

سید حسین صابری امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل در بیان اهمیت سال تولید ملی اظهار داشت: نباید زوایای سال تولید ملی و اهمیت به این موضوع در حد شعار باقی بماند بلکه در عمل نیز باید با گرایش به مصرف کالاهای داخلی با مولفه تولید کیفی از میل به مصرف کالای خارجی پرهیز کرد.

وی تمام دستگاه‌های اجرایی را به ممنوعیت استفاده از کالاهای خارجی و تبلیغ این کالاها فراخواند و گفت‌: فرمانداران باید در این زمینه به هوش باشند تا مبادا در سال تولید ملی کالای خارجی تبلیغ شده و یا وارد بازار مصرف شود.

استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود خواستار عمل به مصوبات سفرهای هیئت دولت در زمینه ایجاد نمایندگی برخی از دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌ها شد و خاطرنشان کرد: ما در توزیع اعتبارات هزینه‌ای عادلانه رفتار کردیم و امسال نیز سعی داریم در توزیع اعتبارات هزینه‌ای با در نظر گرفتن تعداد نیروی انسانی مطابق با آمار اسفند ماه سال گذشته عادلانه رفتار کرده و توزیع اعتبارات را شاهد باشیم.

صابری یادآور شد:‌ هیچ دستگاهی حق ندارد بدون انتشار آگهی استخدام در روزنامه‌ها و مجلات و برگزاری آزمون جذب نیرو کند به طوری که بنده از چهارم مرداد ماه سال 89 که وارد استان شده‌ام تاکنون سفارش استخدام حتی یک نفر را به صورت روز‌مزد، قراردادی، پیمانی یا تازه وارد نداشتم.

این مسئول بیان داشت: نیروهای انسانی که از اول خرداد ماه سال 78 و ماقبل آن در ادارات و شرکت‌های دولتی مشغول بوده و باید بر اساس رای وحدت رویه عدالت اداری تغییر وضعیت می‌کردند شرایط برای تبدیل وضعیت آنها مهیا است و ما از مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم که برای نیروهای زیر‌دیپلم نیز نامه‌ای را ارائه کنند تا آنها با گرفتن رای و حکم نهایی از دیوان عدالت اداری برای همیشه تبدیل وضعیت شوند.

استاندار اردبیل از استان اردبیل به عنوان ییلاق ایران یاد کرد و ادامه داد: در آستانه آغاز سفرهای تابستانی باید زمینه سفر با پیوست فرهنگی ـ اسلامی را به طوری فراهم آوریم تا مسافران و گردشگران تابستانی بتوانند بهترین بهره‌برداری را از ایام سفر خود ببرند.

صابری در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس اظهار داشت:  معتقدیم بر اثر این سفرها و رفت و آمد‌هاست که انتقال فرهنگ صورت می‌گیرد و مردم نقاط مختلف کشورمان با جاذبه‌ها و زیبایی‌های این استان در حوزه گردشگری آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول