اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس دانشگاه محقق اردبیلی:

سال تولید ملی افق روشن در تحقق آرمان استقلال‌طلبی ایرانیان است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: سال تولید ملی و توجه به ظرفیت کار و سرمایه ایرانی افقی روشن در تحقق آرمان استقلال‌طلبی ایرانیان بعد از گذشت سه دهه است.

سال تولید ملی افق روشن در تحقق آرمان استقلال‌طلبی ایرانیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسعود گنجی صبح امروز در گردهمایی روسای دانشکده‌هی دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: در تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری همه بدون انتظار واهی داشتن از دیگران باید آستین‌ها را بالا بزنیم و به گونه‌ای تدبیر کنیم تا شعار سال لباس عمل پوشد و در جامعه عینیت پیدا کند.

وی یکی از بازوان اصلی عملی کردن شعار سال را دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی اعلام کرد و بیان داشت: اگر نیروی انسانی مدار اصلی در تولید ملی در ارتقای آن است آموزش و تربیت جزو اصلی‌ترین عناصر پرورش و تربیت نیروی انسانی توانمند و کارآمد است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه مسئولیت دانشگاه‌ها در عملی کردن تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی سنگین‌تر است افزود: امسال دانشگاه محقق اردبیلی برای محقق کردن شعار مقام معظم رهبری با تمام توان تلاش خواهد کرد.

گنجی از شروع پنج پروژه جدید تا سه ماه آینده و استخدام نیروهای مورد نیاز این دانشگاه خبر داد و بر لزوم انتشار مجله علمی برای هر رشته از مقطع دکترا تاکید کرد.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود واحدهای مختلف دانشگاه در حد و اندازه اسم و رسم علامه محقق اردبیلی اقدام و رفتار کنند و تنگ‌نظری را از حساب چارچوب و قوانین اداری جدا کنند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: دانشگاه با کتاب و مجله و رسانه‌های ارتباطی که در مسیر رشد علم و فناوری مؤثر هستند معنا می‌یابد و در صورتی که یک صفحه از کتاب خریداری شده هم خوانده شود مغتنم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی هم در این نشست این حوزه را قلب تپنده دانشگاه دانست و اظهار داشت: در سایه تلاش مجدانه همکاران غیر از دریافت و تحویل کتاب بقیه امور به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

جبراییل رزمجو افزود: ارتقای رتبه علمی دانشگاه در سایه پژوهش ممکن می‌شود.

وی رشد دانشجو در زمینه های علمی و فرهنگی را در گرو داشتن اساتیدی دانست که به مجلات، رسانه‌ها، کتب مرجع و کتابخانه قوی در هر دانشگاه دسترسی دارند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول