اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالوس:

ساماندهی رودخانه چالوس ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار چالوس بر ضرورت ساماندهی و ایجاد دیواره حایل در رودخانه چالوس تاکید کرد.

ساماندهی رودخانه چالوس ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، سید قدیر رضایی صبح امروز در جلسه ستاد بحران این شهرستان که با حضور تیم کارشناسی ستاد بحران استان در فرمانداری چالوس برگزار شد، ابراز داشت: رودخانه چالوس یکی از رودخانه‌های حفاظت شده ایران محسوب می‌شود بنابراین حفظ و نگهداری آن بر همگان ضروری است.

وی ادامه داد: کشاورزان منطقه فرج‌آباد و عسلسر چالوس آب زمین‌های زراعی خود را از این رودخانه تامین می‌کنند بنابراین ضروری است نسبت به پاک‌سازی سر دهنه‌های زراعی مربوطه اقدام شود.

رضایی تاکید کرد: با توجه به طغیان رودخانه چالوس شاهد تخریب پایه‌های پل مرکز شهر چالوس هستیم که این یک بحران جدی است و ضرورت دارد مسئولان استانی وارد عمل شوند تا جلوی هرگونه بحران را بگیرند.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس عنوان کرد: با توجه به اینکه تامین کلی اعتبارات امکان‌پذیر نبوده بنابراین ضرورت دارد اعتبار مقطعی برای این امر اختصاص یابد تا ساماندهی موقت در رودخانه چالوس انجام شود.

فرماندار چالوس اذعان داشت: پل چالوس یکی از اصلی‌ترین نقاط مرکز شهر چالوس است که در صورت تخریب ضربه سنگینی را به این شهر وارد می‌کند و وضعیت کنونی آن بحرانی است.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول