اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آمل خبر داد

ایجاد مرکز توریستی در کنار رودخانه هراز

خبرگزاری فارس: شهردار آمل از سرمایه‌گذاری برای ایجاد مرکز توریستی و تفریحی در کنار رودخانه هراز خبر داد.

ایجاد مرکز توریستی در کنار رودخانه هراز

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، احمد امیرسلیمانی صبح امروز در چهارمین نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهر با روسای شورایارهای محلات آمل که در مسجد المهدی (عج) بازیارکلا برگزار شد از روند رو به رشد و پیشرفت این جلسات به خوبی یاد کرد و گفت: این نشست‌ها موجب همفکری و اثربخشی بیشتر فعالیت‌ها را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به تحقق بودجه 48 میلیارد تومانی شهرداری آمل در سال 90 افزود: این مهم در نتیجه همیاری مردم و شهروندان با مجموعه شهرداری ایجاد شده است.

امیرسلیمانی با اشاره به عملکرد عمرانی شهرداری آمل در مناطق متوسط و محروم شهر گفت: تملک و آزادسازی مسیر بلوار شهید احمد امین طبرسی (30 متری بافت قدیم) اتصالی بلوار شهید بهشتی به پایین بازار و طالب آملی، جدول‌کاری، زیرسازی و آسفالت انتهای خیابان نور از تربیت معلم به بیمارستان امام علی(ع)، به نام بلوار امام علی(ع) که تا به امروز بیش از 66 میلیارد ریال هزینه در بر داشته و برای اتمام آن هزینه بالایی نیاز است نمونه‌هایی از این خدمات در مناطق محروم و نیمه محروم تلقی می‌شود.

این مسئول از پیاده‌روسازی و زیباسازی معابر و شبکه‌های شهر به عنوان پروژه‌ای ویژه نام برد و ادامه داد: اجرای این گونه پروژه‌ها و تقبل این هزینه سنگین به دلیل رفاه حال همشهریان و زیباسازی شهر است.

شهردار آمل به شهروندان نوید داد که یکی از برنامه‌های مهم شورای اسلامی شهر و شهرداری سرمایه‌گذاری توریستی در کنار رودخانه زیبای هراز است.

عضو شورای اسلامی شهر آمل و مسئول امور شورایاری محلات آمل نیز در این جلسه خواستار ادامه جلسات و هم‌اندیشی و مشاوره برای بهبود و پیشرفت هر چه بهتر امور شهری شد.

عماد حسینی با بیان اینکه شورایاران محلات بازوان توانمند شورای اسلامی شهر محسوب می‌شوند، اذعان داشت: امیدواریم با تعامل و همفکری خوبی که شورای اسلامی شهر، شهرداری آمل و شورایاری محلات با همدیگر دارند بتوانیم خدمات قابل توجهی به شهروندان آملی ارائه دهیم.

وی در پایان متذکر شد: در طول پنج سال عمر شورای دوره سوم، توانستیم خدمات زیادی در زمینه عمرانی، فرهنگی، ورزشی و هنری ارائه کنیم.

انتهای‌ پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول