اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به شرط همکاری شهرداری دماوند

آسفالت درون‏شهری گیلاوند ساماندهی می‏شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند گفت: به شرط همکاری شهرداری دماوند آسفالت درون‏شهری "گیلاوند" ساماندهی می‏شود.

آسفالت درون‏شهری گیلاوند ساماندهی می‏شود

"اکبر وطن‏دوست" امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: بر اساس برنامه‏ریزی‏های به عمل آمده، طرح اصلاح روکش آسفالت در حدّفاصل دو راهی رودهن تا ورودی گیلاوند عملیاتی می‏شود.

وی شرایط آسفالت مسیر رودهن- دماوند در حوزه راه درون‏شهری گیلاوند را نامناسب ارزیابی کرد و افزود: در حال حاضر، آسفالت مسیر رودهن- دماوند در حوزه درون‏شهری گیلاوند از وضع مناسبی برخوردار نیست.

وطن‏دوست ادامه داد: با پیگیری‏های اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند و بر اساس وعده مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، در صورت همکاری شهرداری دماوند، جاده گیلاوند در حوزه داخل شهری نیز ساماندهی می‏شود.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند اضافه کرد: این همکاری، اختصاص ادواتی مانند دو دستگاه آسفالت‏‌تراش و همچنین نیروی انسانی برای برداشت روکش نامناسب کنونی را شامل می‏شود.

وی تصریح کرد: در صورت تحقق این هدف، جاده درون‏شهری گیلاوند توسط مجموعه خدوم و زحمت‏کش اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند مورد اجرای طرح آسفالت‏ریزی قرار می‏گیرد.

وطن‏دوست خدمت به مردم ایران اسلامی به ویژه مردمان دین‏دار، ولایی و انقلابی شهرستان دماوند را افتخاری بزرگ برای هر مسئولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد.

انتهای پیام/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول