اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان:

اعتبارات فرهنگی رشد 700 برابری داشت

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سمنان گفت: اعتبارات فرهنگی در این دولت رشد 700 برابری نسبت به دولت‏های قبل داشت.

اعتبارات فرهنگی رشد 700 برابری داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آقامحمد همتیان ظهر امروز در جلسه پاسداشت یک صدمین سفر استانی رئیس جمهور در فرمانداری سمنان، با تبریک میلاد حضرت فاطمه‌زهرا(س) گفت: افتخار می‏کنیم که در دولت احمدی‏نژاد، پاسداشت یک صدمین سفر وی را که در مشهد مقدس بوده، به طور متمرکز در شهر سمنان اجرایی می‏کنیم و این اقدام خوب و ماندگار پاسخی به زحمات گسترده دولت خدمت‏گذار در بخش‏های مختلف است.

وی مهرورزی، عدالت‏محوری و خدمت به بندگان را شعارهای محوری دولت‏های نهم و دهم دانست و از سفرهای استانی به عنوان زمینه‏ساز رشد و تعالی کشور و رصد کردن اولویت‏ها و نیازمندی‏های مردم از نزدیک یاد کرد.

همتیان تصریح کرد: پروژه‏های زیادی در این چند سفر به بهره‏برداری رسیده و بخشی نیز در آینده نزدیک به بهره‏برداری می‏رسد.

فرماندار شهرستان سمنان گفت: در بخش اعتبارات برای کمک به کارهای فرهنگی و مساجد رشد 700 برابری را نسبت به دولت‏های گذشته شاهد هستیم که این حرکت ستودنی و قابل تقدیر است.

همتیان ادامه داد: قرار است برای گرامیداشت یک صدمین سفر دولت، هم‏زمان با مشهد در سایر استان‏ها نیز نمایشگاهی در خصوص اقدامات دولت به معرض نمایش درآید که در سمنان نیز این نمایشگاه با همکاری دستگاه‏های اجرایی استان و شهرستان در مجموعه ورزشی کارگران واقع در میدان استاندارد سمنان از روز شنبه هفته آینده برپا می‏شود.

فرماندار شهرستان سمنان از همه دستگاه‏های اجرایی خواست تا با حضور پررنگ خود در این نمایشگاه نسبت به ارائه گزارش از عملکرد دولت در این سه سفر، اقدام لازم را به عمل آورده و در معرض دید عموم قرار دهند.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول