اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری

110 شهرستان برای طرح امر به معروف انتخاب شدند

خبرگزاری فارس: معاون تشکل‌های مردمی ستاد احیاء امر به معروف کشور گفت: در سال جاری 110 شهرستان و دو استان کشور به عنوان شهرهای منتخب اجرای طرح امر به معروف و نهی از منکر قرار گرفتند.

110 شهرستان برای طرح امر به معروف انتخاب شدند

مصطفی متولیان در حاشیه همایش بزرگ آمران به معروف و ناهیان از منکر کاشان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: دو استان خراسان شمالی و استان سمنان به همراه 110 شهرستان در سراسر کشور به عنوان شهرستان‌های منتخب در طرح اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در سال 91 قرار دارند.

این مسئول افزود: برنامه‌های ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور در اجرای موفق این فریضه الهی از 40 شهرستان کشور در سال گذشته به 110 شهرستان و دو استان افزایش یافته است. 

معاون تشکل‌های مردمی ستاد احیاء امر به معروف کشور یادآور شد: تذکر لسانی علاوه بر هیئت‌های مذهبی، مدارس در قالب طرح عیون خودرویی و اماکن عمومی نیز اجرا می‌شود.

به گفته وی در این طرح، گزارشات مردمی تأیید شده در مورد تخلفات خودرویی و واحدهای صنفی ارائه می‌شود تا نسبت به آن رسیدگی شود.

متولی با اشاره به اینکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر در سال‌های گذشته مظلوم واقع شده گفت: امروز بعد از دو سال از اجرای این طرح در شهرهای منتخب کشور از جمله شهرستان‌های کاشان و اسفراین در استان خراسان شمالی، موفقیت‌آمیز و همراه با آثار و برکات خوبی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم اجرای طرح منتخب فریضه امر به معروف و نهی از منکر در سراسر کشور توسعه و گسترش داشته باشد تا این فریضه از مظلومیت خارج شود که نمونه بارز آن شهرستان کاشان است که امید این طرح در سراسر کشور توسعه و گسترش داشته باشد تا از مظلومیت خارج شود.

معاون تشکل‌های مردمی ستاد احیای امر به معروف کشور، همچنین از افزایش اعتبارات ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور خبر داد.

متولیان با اشاره به افزایش اعتبارات ستاد احیای امر به معروف شهرستان کاشان اظهار داشت: اعتبارات ستاد احیای امر به معروف شهرستان کاشان از 250 میلیون ریال سال گذشته به 300 میلیون ریال در سال 91 افزایش یافته است.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول