اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب‌رئیس هیئت تنیس روی میز قزوین خبر داد

راهیابی بانوان تنیسور قزوینی به تیم ملی جوانان

خبرگزاری فارس: نایب‌رئیس هیئت تنیس روی میز استان قزوین از راه‌یابی دو بانوی تنیسور این استان به تیم ملی جوانان دختر خبر داد.

راهیابی بانوان تنیسور قزوینی به تیم ملی جوانان

فرشته نجفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه سولماز رحمن محمدپور و رضوان بهرامی دو تنیسور قزوینی بودند که توانستند به عضویت تیم ملی درآیند، اظهار کرد: محمدپور تنیسور شایسته استان قزوین با کسب 17 امتیاز با کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات به اردوی تیم ملی جوانان کشورمان راه پیدا کرد.

وی افزود: رضوان بهرامی دیگر بانوی تنیسور این استان نیز با کسب 14 امتیاز علاوه بر کسب عنوان سومی به عنوان دومین ورزشکار قزوینی پیراهن تیم ملی را بر تن کرد.

نجفی با بیان اینکه در آخرین مرحله از مسابقات انتخابی تنیس روی میز که در مجموعه آکادمیک تهران برگزار شد، تنیسورهای قزوینی عملکرد خوبی داشتند، یادآور شد: محمدپور و بهرامی در این مسابقات با کسب 14 امتیاز و پوئن‌شکنی کمتر نسبت به سایر رقیبان مکان‌های پنجم و هفتم جدول را کسب کردند.

نجفی با اشاره به اینکه محمدپور و بهرامی به ترتیب در مجموع 9 دور رقابت با حریفان خود، پنج پیروزی و چهار شکست را در کارنامه خود ثبت کردند، افزود: در دور هشتم این مسابقات، این دو تنیسور قزوینی به مصاف هم رفتند که در پایان، رضوان بهرامی بود که با نتیجه سه بر صفر بازی را به سود خود به پایان رساند.

نایب‌رئیس هیئت تنیس روی میز استان قزوین با بیان اینکه این دو تنیسور شایسته استان قزوین با کسب این عناوین خود را برای شرکت در تورنمنت بین‌المللی کشور لهستان آماده می‌کنند، خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها، دهم خرداد ماه سال جاری با حضور پینگ‌پنگ‌بازان مطرح دنیا برگزار می‌شود.

وی همچنین از اعزام محدثه سلیمانی تنیسور نوجوان استان قزوین به مرحله پایانی مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان کشورمان خبر داد و گفت: سلیمانی از امروز در این مسابقات که با حضور 10 ورزشکار در مجموعه آکادمیک تهران برگزار می‌شود، برای ملی‌پوش شدن به مصاف رقیبان می‌رود.

نجفی اظهار کرد: با توجه به درخشش و شایستگی بانوان استان در چند سال گذشته، می‌توان به آینده ورزشکاران بانوی تنیس روی میز استان در سطح اول کشور و بازی‌های برون ملی امیدوار بود.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول