اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تنیس استان قم:

صعود بانوان قم به لیگ دسته اول تنیس فراتر از انتظار بود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس استان قم گفت: هدف اول‌ اعزام تیم تنیس بانوان قم به لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور بیشتر کسب تجربه بود اما این تیم فراتر از انتظار ظاهر شد و توانمندی تنیس قم را نشان داد.

صعود بانوان قم به لیگ دسته اول تنیس فراتر از انتظار بود

سیدمقتدا خاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با توجه به اینکه نفرات تیم اعزامی تنیس بانوان قم زمان کمی برای تمرین داشتند و شاید تجربه آنها در مقایسه با سایر تیم‌ها کمتر بود، صعود به لیگ دسته اول رقابت‌های تنیس باشگاه‌های کشور، هدف دوم ما بود و هدف اولمان، کسب تجربه، خودباوری و انگیزه رقابت در نزد تنیسورهای قمی بود که به خوبی محقق شد.

وی با بیان اینکه سطح برگزاری رقابت‌های لیگ دسته دوم تنیس بانوان باشگاه‌های کشور از دیدگاه ما خوب بود، اظهار داشت: به خاطر موفقیت در کسب عنوان سوم این رقابت‌ها باید از تک تک اعضای تیم تنیس بانوان قم تقدیر و تشکر کرده و امیدوارم در رقابت‌های لیگ دسته اول تنیس کشور نیز این موفقیت تکرار شود.

دبیر هیئت تنیس استان قم ادامه داد: هیئت تنیس از عملکرد تیم بانوان در این رقابت‌ها بسیار رضایت دارد و بدین ترتیب امسال با حضور تیم‌های مردان و بانوان قم دو سهمیه در مسابقات لیگ دسته اول تنیس باشگاه‌های کشور خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه با برنامه ریزی‌های منسجم به هدف خود در رشد و توسعه تنیس رسیده‌ایم، تأکید کرد: صعود به رقابت‌های لیگ دسته اول تنیس بانوان باشگاه‌های کشور، دستاورد بسیار ارزنده‌ای برای تنیس قم در آغازین برنامه سال 91 بود.

خاتمی تصریح کرد: هدفمان در مرحله بعد این است که بانوان تنیس باز قم با کسب تجربه، خودباوری و انگیزه بیشتر در رقابت‌های سال جاری لیگ دسته اول تنیس بانوان باشگاه‌های کشور نیز حضوری قوی و منسجم داشته باشند.

وی عنوان داشت: نتایجی که توسط تیم تنیس بانوان قم در لیگ دسته اول تنیس باشگاه‌های کشور رقم خورد، نشان‌دهنده آن است که یک تلاش جدی در کنار اعزام‌های بیشتر و تنظیم برنامه‌های بهتر می‌تواند خیلی زود تنیس قم را به سطحی برساند تا به جایگاه‌های بالاتری در کشور نزدیک شویم.

دبیر هیئت تنیس استان قم افزود: تلاش و برنامه‌ریزی ما در راستای رشد و تلاش تنیس استان در کشور است، ضمن اینکه پشتوانه‌های خوبی در رده‌های سنی مختلف داریم که این‌ اتفاق می‌تواند سرعت رشد و توسعه تنیس قم را افزایش بدهد.

خاتمی در خصوص برنامه های آتی هیئت تنیس در سال جاری، اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف ما در ادامه تلاش برای ارتقای جایگاه تنیس قم، آماده کردن دو تیم قوی و منسجم برای حضور در لیگ‌های دسته اول تنیس مردان و بانوان باشگاه‌های کشور است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول