اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حق انتخاب به 3 نفر از اعضای مجمع انتخاباتی کردستان داده نشد

اعتراض دبیر فدراسیون تنیس به نحوه برگزاری مجمع

خبرگزاری فارس: با اعتراض دبیر فدراسیون تنیس روی میز کشور حق انتخاب به سه نفر از اعضا مجمع انتخاباتی کردستان داده نشد.

اعتراض دبیر فدراسیون تنیس به نحوه برگزاری مجمع

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، دبیر فدراسیون تنیس روی میز در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان کردستان حق انتخاب به رئیس ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های مریوان، سروآباد و سقز را نداد و خواستار حضور روسای هیئت تنیس روی میز شهرستان‌های مذکور در جلسه شد.

امیر عبیدی افزود: طبق آیین‌نامه برگزاری مجمع انتخاباتی رئیس ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها حق انتخاب ندارند و باید رئیس یا سرپرست هیئت آن هم با در دست داشتن حکم رسمی رای بدهد.

وی همچنین خواستار ارائه معرفی‌نامه از سوی نماینده آموزش و پرورش استان در این مجمع شد که پس از فکس معرفی‌نامه حاضر به امضای برگه انتخابات شد.

دبیر فدراسیون به عدم حضور میدیا لطف‌الله‌نسبی در این مجمع اعتراض کرد و گفت: قهرمان این رشته ورزشی باید طبق نامه کتبی علت عدم حضور خود به مجمع را اعلام کند و جانشین خود را معرفی کند.

این مجمع در حالی برگزار شد که مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان به عنوان رئیس مجمع حضور داشت و هیچگونه اعتراضی به نحوه برگزاری این مجمع نداشت اما دبیر فدراسیون تنیس روی میز به عنوان نایب رئیس مجمع انتخابی در این نشست به دلایل مختلف مانع برگزاری مجمع انتخاباتی می‌شد.

مدیرکل ورزش و جوانان به نداشتن رئیس هیئت در شهرستان‌های سطح استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بیشتر شهرستان‌های سطح استان رئیس هیئت تنیس روی میز ندارند به همین دلیل روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های سقز، مریوان و سروآباد در مجمع حضور دارند.

به گفته فرهاد عبداللهی طبق آئین‌نامه اجرای مجمع انتخاباتی روسای هیئت‌های ورزشی، در صورت نبود رئیس هیئت در شهرستان‌های فعال رئیس ادارات ورزش و جوانان حق انتخاب دارند.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز در جواب به مدیرکل ورزش و جوانان گفت: بخش دولتی حق انتخاب در مجمع را ندارد و خواستار حضور روسای هیئت‌های شهرستان‌های دهگلان، سروآباد، سقز و قروه شد.

با مشاهده اعتراضات مختلف دبیر فدراسیون تنیس روی میز کشور، کاندیدای رئیس هیئت تنیس روی میز  کردستان در سخنانی گفت: با وجود فعالیت چند ساله خود در رشته تنیس در صورتی که انتخابات مجمع امروز برگزار نشود از رشته ورزشی خود کناره‌گیری می‌کنم.

اقبال ذوالفقارنسب افزود: در سال‌های گذشته شش سال رئیس هیئت دوچرخه‌سواری، یک سال سرپرست هیئت فوتبال و سه سال رئیس هیئت کشتی استان کردستان را بودم و اکنون به دلیل علاقه شدید به ورزش و فعالیت خاص و چشمگیر جوانان و توسعه بیشتر این رشته ورزشی کاندیدای انتخاباتی هیئت تنیس روی میز شده‌ام.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مریوان در ادامه این مجمع اظهار داشت: به دلیل عدم فعالیت گذشته هیئت تنیس روی میز استان در شهرستان‌های سطح استان این هیئت را قبول ندارم چراکه این هیئت ورزشی مختص به شهرستان سنندج است.

حامد جولایی خواستار توجه بیشتر دبیر فدراسیون و رئیس هیئت جدید تنیس روی میز به این موضوع شد و گفت: ورزشکاران این شهرستان همانگونه که در سایر رشته‌های ورزشی موفق هستند در این رشته ورزشی نیز می‌توانند عناوین مهمی کسب کنند.

به گفته وی در صورت فعالیت این هیئت ورزشی در سطح تمام شهرستان‌های استان میدیا ‌لطف‌الله نسبی‌های دیگر شناسایی خواهند شد.

در پایان برگه‌های آرا در بین اعضا 15 نفره پخش شد اما دبیر فدراسیون برگه آرای رئیس ادارات ورزش و جوانان سه شهرستان مذکور را امضا نکرد.

انتهای پیام/غ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول