اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خاتمی خبر داد

اعزام تنیس‌بازان قم به رقابت‌های جام خلیج فارس

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس استان قم از اعزام تیم تنیس ساحلی قم به رقابت‌های تنیس ساحلی قهرمانی کشور خبر داد.

اعزام تنیس‌بازان قم به رقابت‌های جام خلیج فارس

سید مقتدا خاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: حضور در رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور در هر دو رشته تنیس ساحلی و چمنی از جمله مهم‌ترین اولویت‌های هیئت تنیس استان قم در سال جاری است و به همین منظور دومین اعزام هیئت در سال جدید به رقابت‌های قهرمانی کشور صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: رقابت‌های تنیس ساحلی قهرمانی کشور از جمله مسابقاتی است که تیم‌های مدعی زیادی در آن شرکت می‌کنند و قم نیز سابقه کسب عناوین درخشانی را در این رشته دارد که ان‌شاءالله در رقابت‌هایی که قرار است در بوشهر برگزار شود هم یک تیم آماده را اعزام می‌کنیم.

دبیر هیئت تنیس استان قم اضافه کرد: کمیته تنیس ساحلی فدراسیون تنیس کشورمان در راستای اجرای تقویم و برنامه مسابقات سازمان لیگ تنیس کشور در سال 1391 اقدام به برگزاری مسابقه تنیس ساحلی با عنوان جام خلیج فارس می‌کند.

وی با اشاره به زمان و مکان برگزاری این مسابقات خاطر نشان کرد: بر اساس اعلام فدراسیون به هیئت‌های استان‌ها، مسابقات تنیس ساحلی قهرمانی کشور از روز نوزدهم اردیبهشت ماه به میزبانی هیئت تنیس استان بوشهر برگزار خواهد شد.

خاتمی اظهار داشت: فدراسیون تنیس از سوی سازمان لیگ تنیس کشور شرایط حضور در این دوره از رقابت‌ها را نیز اعلام کرده است که بر اساس آن ثبت‌نام تیم‌های علاقمند به شرکت در این رقابت‌ها، تا پایان وقت اداری روز دوشنبه هجدهم اردیبهشت ماه از طریق سایت فدراسیون تنیس صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مسابقات تنیس ساحلی قهرمانی کشور در استان بوشهر در دو قسمت انفرادی و دو نفره برگزار خواهد شد عنوان کرد: برای این منظور ثبت‌نام بازیکنان به‌صورت همزمان در قسمت انفرادی و دونفره بلامانع اعلام شده است.

دبیر هیئت تنیس استان قم با بیان اینکه امکان دارد بازیکنانی که در قسمت انفرادی و دو نفره ثبت‌نام کرده‌اند سه مسابقه در یک روز داشته باشند افزود: بازیکنان تیم‌های شرکت‌کننده به این مسابقات از روز نوزدهم اردیبهشت وارد بوشهر می‌شوند و مسابقات روز بیست و دوم اردیبهشت با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان خواهد داد.

وی یادآور شد: رقابت‌های تنیس ساحلی قهرمانی کشور از ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه نوزدهم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود، در حالی که قرعه‌کشی رقابت‌های این دوره یک ساعت قبل از شروع مسابقات رأس ساعت 9 صبح انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول