اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تنیس آذربایجان‌غربی:

هیئت‌ تنیس در همه شهرستان‌ها فعال است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تنیس آذربایجان‌غربی گفت: آذربایجان‌غربی تنها استانی است که دارای هیئت‌های شهرستانی تنیس فعال است به طوری که هم‌اکنون سه هیئت مهاباد، میاندوآب و پیرانشهر فعالیت مستمری دارند.

هیئت‌ تنیس در همه شهرستان‌ها فعال است

بهمن شکاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: آذربایجان‌غربی تنها استانی است که دارای هیئت‌های شهرستانی فعال بوده به طوری که سه هیئت مهاباد، میاندوآب و پیرانشهر فعالیت‌های مستمری دارند و دو هیئت دیگر در سلماس و خوی نیز به‌زودی راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه نخستین دوره لیگ برتر تنیس نوجوانان در ارومیه برگزار می‌شود، افزود: برگزاری این دوره از مسابقات به صورت لیگ متمرکز و در دو مرحله به صورت رفت و برگشت برنامه‌ریزی شده که نخستین مرحله دور رفت آن به میزبانی آذربایجان‌غربی در شهر ارومیه برگزار شده است.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: کیا کهنمونی نوجوان شایسته با درخشش در مسابقات مختلف کشوری مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار گرفته و به عضویت تیم ملی نوجوانان کشور درآمده است.

شکاری در ادامه با بیان اینکه این ورزشکار مقام سوم مسابقات آزاد تهران و قهرمانی نوجوانان قزوین را در کارنامه ورزشی خود دارد، گفت: تیم ملی نوجوانان زیر 14 سال ایران با سرمربیگری سعید احمدوند به این مسابقات اعزام می‌شود.

رئیس هیئت تنیس استان با اعلام اینکه نخستین دوره برگزاری لیگ برتر تنیس نوجوانان کشور به میزبانی ارومیه برگزار شد، اضافه کرد: این دوره از مسابقات به صورت لیگ متمرکز و در دو مرحله به صورت رفت و برگشت، برنامه‌ریزی شده که نخستین مرحله دور رفت آن در ارومیه برگزار می‌شود.

وی از حضور قدرتمند بانوان استان آذربایجان‌غربی در رقابت‌های لیگ برتر و کسب مقام نایب قهرمانی ایران خبر داد و افزود: حضور چندین دختر تنیس باز استان آذربایجان‌غربی در تیم ملی از جمله افتخارات کسب شده در سال گذشته است.

رئیس هیئت تنیس آذربایجان‌غربی ادامه داد: مدونا نجاریان، تنیسور آذربایجان‌غربی در فینال مسابقات تنیس آزاد بانوان کشور عنوان نایب قهرمانی این دور از رقابت‌ها را کسب کرد.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: غزاله ترکمن، مدونا نجاریان، یاسمین سعادت و سحر نجعی از بانوان ملی‌پوش استان هستند و به عنوان چهار تنیسور برتر به اردوی تیم ملی که سال گذشته در کیش برای آمادگی و حضور برای مسابقات فدکاپ بانوان که در کشور چین برگزار شده بود، دعوت شدند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول