اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شناخت نفرات برتر

رقابت‌های تنیس‌ روی ‌میز اوپن بانوان کشور به پایان رسید

خبرگزاری فارس: رقابت‌های تنیس روی میز اوپن بانوان کشور دقایقی پیش با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

رقابت‌های تنیس‌ روی ‌میز اوپن بانوان کشور به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این رقابت‌ها 45 تنیسور جوان از سراسر کشور با هم به رقابت پرداختند که در نهایت فاطمه جمالی‌نیا و غزاله ملاطلب از البرز، فاطمه بهجت و بهاره بابادی‌وند از خوزستان، مرضیه جلالی از گلستان و فاطمه خزایی از سیستان و بلوچستان به دسته برتر تنیس روی میز جوانان کشور راه یافتند.

همچنین زهرا علوی، فروزان فرزین نژاد، آرزو کاظمی، ملیکا آخوندی، مریم معظمی، نوشین میرعلایی و عطیه لک به همراه سولماز رحمن‌محمدپور، رضوان بهرامی و محدثه سلیمانی از استان قزوین، 10 تنیسوری بودند که پیش‌تر به دسته برتر تنیس روی میز جوانان بانوان کشور راه یافته بودند.

قضاوت رقابت‌های اوپن تنیس روی میز جوانان بانوان کشور را پروانه کیپان‌نژاد و شهلا عامری به ترتیب به عنوان سرداور و کمک‌داور بر عهده داشتند.

فرشته نجفی نایب رئیس هیئت تنیس روی میز قزوین در حاشیه رقابت‌های اوپن تنیس روی میز جوانان بانوان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین گفت: این رقابت‌ها از سطح قابل قبولی برخوردار بود و تنیسورهای مستعدی در رقابت‌های اوپن تنیس روی میز جوانان بانوان کشور حضور داشتند.

نجفی اظهار کرد: در رقابت‌های اوپن تنیس روی میز جوانان بانوان کشور شش نفر به دسته برتر راه پیدا کردند که پیش‌تر از استان قزوین سه نفر به این رقابت‌ها صعود کرده بودند.

این مقام ورزشی آمادگی بدنی و روحی سه تنیسور قزوینی را بالا دانست و تصریح کرد: مقام نخست رقابت‌های تنیس روی میز جوانان بانوان کشور از آن بانوان قزوینی است و امیدواریم هر‌چه زودتر به این مهم دست یابیم.

نایب رئیس هیئت تنیس روی میز قزوین ادامه داد: این مسابقات به عنوان رقابت‌های انتخابی تیم ملی نیز محسوب می‌شود و اعضای تیم ملی جوانان بانوان کشور برای اعزام به مسابقات آسیایی تلاش می‌کنند.

نجفی در خاتمه به اعزام تنیسور نونهال قزوینی به مسابقات رده‌بندی عراق اشاره کرد و افزود: معصومه سادات سیاهپوش برای مسابقات رده‌بندی نونهالان به کشور عراق اعزام شده است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول