اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بانوان تنیس‌باز قم به لیگ دسته اول کشور صعود کردند

خبرگزاری فارس: تیم تنیس بانوان قم با کسب امتیازات لازم به مسابقات لیگ دسته اول تنیس بانوان باشگاه‌های کشور صعود کرد.

بانوان تنیس‌باز قم به لیگ دسته اول کشور صعود کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بعد از قهرمانی تیم تنیس مردان قم در مسابقات لیگ دسته دوم تنیس باشگاه‌های کشور در سال گذشته که با صعود موفقیت‌آمیز این تیم به لیگ دسته اول تنیس مردان کشور همراه بود، این موفقیت در بخش بانوان نیز برای تنیس قم رقم خورد.

دو سه سالی بود که تنیس بانوان قم در سطح کشوری حضور چندان فعال و مؤثری نداشت و حداقل اینکه در رقابت‌های لیگ حضور چشمگیری از این تیم شاهد نبودیم اما با اقداماتی که هیئت تنیس از یکی دو سال قبل برای رشد و توسعه این رشته صورت داده است، بانوان تنیس‌باز قمی نیز توانستند در رقابت‌های تنیس قهرمانی لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند.

تیم تنیس بانوان قم به عنوان یکی از هفت تیم حاضر در رقابت‌های لیگ دسته دوم تنیس بانوان باشگاه‌های کشور در تلاش برای کسب یکی از سه سهمیه صعود به لیگ دسته اول این رشته ورزشی، نمایشی فراتر از انتظار داشت و موفقیتی ارزنده را برای ورزش بانوان قم رقم زد.

بر اساس برنامه فدراسیون تنیس کشورمان، رقابت‌های لیگ دسته دوم تنیس بانوان باشگاه‌های کشور با حضور نمایندگان شش استان به مدت یک هفته به میزبانی هیئت تنیس استان یزد برگزار شد و امروز در حالی به پایان رسید که طی آن بانوان تنیس‌باز قم با کسب برتری در چهار مسابقه و تنها با قبول دو باخت به لیگ دسته اول تنیس باشگاه‌های کشور راه یافتند.

بانوان تنیس‌باز قم در راه کسب موفقیت در این رقابت‌ها شروع خوبی در مصاف با حریفان خود داشتند و طی آن در گام نخست برابر تیم تنیس بانوان هیئت یزد به برتری دست یافتند و در دومین مسابقه خود از سد تیم کوثر یزد عبور کردند.

سومین پیروزی تیم تنیس بانوان قم در رقابت‌های لیگ دسته دوم تنیس بانوان باشگاه‌های کشور مقابل تیم تنیس بانوان هیئت سیستان و بلوچستان رقم خورد تا این تیم با کسب 9 امتیاز یکی از مدعیان صعود به لیگ دسته اول لقب بگیرد.

بعد از رقم خوردن سه پیروزی متوالی برای تیم تنیس بانوان قم، این تیم در دو دیدار متوالی بعدی خود مقابل جدی‌ترین رقیبانش تن به شکست داد و به ترتیب برابر تیم‌های هیئت تنیس البرز و هیئت تنیس کرمان نتیجه را واگذار کرد.

با این حال بانوان تنیس‌باز قم در تلاشی دوباره برای کسب جواز صعود به رقابت‌های لیگ دسته اول تنیس بانوان باشگاه‌های کشور، در آخرین مسابقه خود به مصاف تیم تنیس بانوان بوشهر رفتند و با کسب برتری دو بر یک در این دیدار به عنوان تیم سوم راهی لیگ دسته اول کشور شدند.

در رده‌بندی نهایی این رقابت‌ها تیم تنیس بانوان البرز در صدر ایستاد، تیم تنیس بانوان هیئت کرمان در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمانی را کسب کرد و تیم تنیس بانوان قم با کسب چهار پیروزی، دو باخت و 14 امتیاز رتبه سوم را به خود اختصاص داد و هر سه تیم راهی لیگ دسته اول کشور شدند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول