اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روز گذشته

رقابت‌های تنیس روی میز دسته برتر دختران کشور در قزوین پایان یافت

خبرگزاری فارس: رقابت‌های تنیس روی میز دسته برتر دختران جوان کشور روز گذشته در قزوین به کار خود پایان داد.

رقابت‌های تنیس روی میز دسته برتر دختران کشور در قزوین پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین در این رقابت‌ها که با حضور 16 تنیسور به مدت دو روز در سالن پینگ‌پنگ مجموعه ورزشی الغدیر قزوین برگزار شد، زهرا علوی تنیسور خوزستانی بالاتر از رقیبان خود با کسب 27 امتیاز صاحب عنوان قهرمانی شد.

نگین خزایی ورزشکار سیستان و بلوچستانی نیز با کسب 26 امتیاز عنوان نایب‌قهرمان را از آن خود کرد و سولماز محمدپور بانوی شایسته قزوینی نیر با همین امتیاز و فقط با پوئن‌شکنی کمتر در جایگاه سومی این رقابت‌ها ایستاد.

رضوان بهرامی دیگر بانوی تنیسور قزوینی با کسب 25 امتیاز و پوئن‌شکنی بهتر نسبت به رقیبان خود در مکان چهارم این مسابقات قرار گرفت.

فاطمه جمالی‌فر تنیسور استان البرز و ملیکا آخوندی و فروزان فرزین‌نژاد تنیسورهای استان البرز نیز با کسب 25 امتیاز و پوئن‌شکنی کمتر نسبت به تنیسور قزوینی رده‌های پنجم تا هفتم جدول را به خود اختصاص دادند.

نوشین میرعلایی دیگر تنیسور اصفهانی نیز با کسب 24 امتیاز پس از دو ورزشکار همشهری خود عنوان هشتمی را از آن خود کرد تا هر سه تنیسور اصفهان به مسابقات انتخابی تیم ملی راه پیدا کنند.

آرزو کاظمی و غزاله ملاطلب تنیسور استان فارس نیز به ترتیب با کسب 23 و 22 امتیاز عنوان‌های نهم و دهم جدول را به دست آوردند و جواز حضور در مسابقات  انتخابی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان را کسب کردند.

مریم معظمی و مرضیه جلالی ورزشکاران استان‌های البرز و گلستان نیز به ترتیب با کسب 22امتیاز عنوان‌های یازدهم و دوازدهم جدول را کسب کردند و از صعود به رقابت‌های انتخابی تیم ملی باز ماندند.

در این مسابقات همچنین محدثه سلیمانی تنیسور نوجوان قزوینی با کسب 19 امتیاز مقام سیزدهمی را از آن خود کرد و زهرا فیصلی از سمنان با کسب 18 امتیاز عنوان چهاردهمی را کسب کرد.

اما هستی خدایی دیگر تنیسور استان فارس به مانند همشهری خود نتوانست درخشش قابل توجهی در این مسابقات داشته باشد و با کسب 16 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

ضعیف‌ترین نتیجه رقم‌خورده در این مسابقات را فاطمه بهجت تنیسور استان خوزستان رقم زد، به طوری که در 15 دور رقابت با حریفان با کسب شش امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

نفرات اول تا دهم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها ضمن این که در دسته برتر این رقابت‌ها باقی ماندند، برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان اواخر اردیبهشت‌ماه عازم تهران می‌شوند.

همچنین نفرات یازدهم تا شانزدهم این مسابقات به دسته آزاد سقوط کردند و باید مجددا در رقابت‌های اوپن قهرمانی کشور شرکت کنند تا جواز حضور در دسته برتر را کسب کنند‌.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول