اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تنیس باشگاه‌های کشور جام کوثر

بانوان تنیس‌باز قم با کسب 3 پیروزی متوالی مدعی شدند

خبرگزاری فارس: بانوان تنیس‌باز قم با کسب سه پیروزی متوالی مقابل حریفان مدعی صعود به مسابقات لیگ دسته اول تنیس بانوان باشگاه‌های کشور هستند.

بانوان تنیس‌باز قم با کسب 3 پیروزی متوالی مدعی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم رقابت‌های لیگ تنیس بانوان باشگاه‌های کشور با شرکت هشت تیم مدعی به میزبانی هیئت تنیس یزد در این شهر در حال برگزاری است و در نهایت دو تیم جواز صعود به لیگ دسته اول را کسب خواهند کرد.

این دوره از رقابت‌های لیگ دسته اول تنیس بانوان باشگاه‌های کشور با حضور تیم‌هایی از هیئت تنیس استان کرمان، هیئت تنیس استان یزد، هیئت تنیس استان قم، هیئت تنیس استان البرز، هیئت تنیس استان سیستان و بلوچستان، تیم بانوان کوثر یزد و هیئت تنیس استان بوشهر برگزار می‌شود.

تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها در تلاش برای صعود به لیگ دسته اول تنیس بانوان باشگاه‌های کشور به مدت هفت روز در مجموعه ورزشی شهید نصیری استان یزد به صورت دوره‌ای و به سرداوری مهردخت اربابی با یکدیگر پیکار می‌کنند.

نگاهی به نتایج به دست آمده در رقابت‌های تنیس لیگ دسته دوم بانوان باشگاه‌های کشور جام کوثر نشان از قدرت و توانمندی بانوان تنیس‌باز هیئت قم و انگیزه بالای آنها برای صعود به لیگ دسته اول این رشته ورزشی در سال 1391 دارد.

بانوان تنیس‌باز تیم هیئت قم در سه دیدار متوالی خود در رقابت‌های لیگ دسته دوم برابر تیم‌های هیئت سیستان و بلوچستان، بانوان هیئت یزد و بانوان کوثر یزد به پیروزی رسیدند و گام بلندی برای صعود به لیگ دسته اول این رشته برداشتند.

تیم تنیس بانوان قم در نخستین دیدار خود مقابل تیم بانوان هیئت تنیس استان یزد بازی بسیار خوبی از خود ارائه کرد و در دیداری کاملا برتر و قدرتمندانه موفق شد میزبان خود را در حضور تماشاگران یزدی و علاقمند به تنیس با شکست سه بر صفر مواجه کند.

این پیروزی منجر به افزایش انگیزه بانوان تنیس‌باز قمی شد و آنها در دومین مسابقه خود در جدال با تیم تنیس بانوان کوثر یزد یکی از رقبای جدی خود در راه صعود به لیگ دسته اول تنیس، به برتری دو بر یک دست یافتند تا با اقتدار به کار خود ادامه بدهند.

این تیم در سومین مسابقه خود برابر تیم بانوان هیئت تنیس استان سیستان و بلوچستان به میدان رفت و در پایان جدالی کاملا برتر به پیروزی سه بر صفر دست یافت تا ضمن حفظ قدرت خود در این رقابت‌ها به عنوان مدعی اول کسب عنوان قهرمانی و صعود به لیگ دسته اول تنیس بانوان باشگاه‌های کشور مطرح شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول