اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جمعه این هفته

نخستین مرحله رقابت‌های تنیس نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس استان اصفهان گفت: این هیئت در تاریخ 15 اردیبهشت‌ماه نخستین مرحله رقابت‌های تیم‌های تنیس نوجوانان و جوانان را ویژه مسابقات قهرمانی کشور در شهریور‌ماه برگزار می‌کند.

نخستین مرحله رقابت‌های تنیس نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود

فرشید زیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رقابت‌‌های مرحله نخست تیم‌های نوجوانان در رده‌های سنی 12 تا 14 سال و جوانان در رده سنی 16 تا 18 سال برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری مرحله نخست رقابت‌های تنیس نوجوانان و جوانان گزینش تعداد بیش‌تر تنیسور‌ها در این مرحله است، تصریح کرد: این افراد خود را برای رقابت‌های مرحله دوم انتخابی تنیس در مرداد‌ماه سال جاری آماده می‌کنند.

دبیر هیئت تنیس استان اصفهان با اشاره به رقابت‌‌های المپیاد ورزشی ایرانیان در شهریور‌ماه، اظهار داشت: تنیس از جمله رشته‌های ورزشی است که در المپیاد شرکت نمی‌کند.

وی بیان داشت: البته در نخستین سال‌های برگزاری رقابت‌های المپیاد هیئت تنیس استان اصفهان در این مسابقات شرکت کرد و توانست برای دو سال عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند.

زیدی در مورد دیگر برنامه‌های هیئت تنیس استان اصفهان با اشاره به اینکه رقابت‌های تنیس آدینه در هر هفته از طرف این هیئت اجرا می‌شود، اظهار داشت: این مسابقات در رده سنی بزرگ‌سالان برگزار می‌شود.

وی از دیگر اهداف مهم‌ هیئت تنیس استان اصفهان به رقابت‌های فیوچرز در تیرماه اشاره کرد و گفت: این مسابقات که از اعتبار بین‌المللی بالایی برخوردار است برای نخستین بار در اصفهان برگزار می‌شود.

دبیر هیئت تنیس استان اصفهان استعدادیابی هیئت تنیس استان اصفهان را از اقدامات دائمی هیئت تنیس استان اصفهان دانست و بیان داشت: در این طرح افراد زیر 12 سال به صورت  جذب هیئت تنیس استان اصفهان شده و مورد ارزیابی ورزشی قرار می‌گیرند.

وی تأکید کرد: طرح استعدادیابی ورزشی به صورت رایگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول