اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب:

تولید ثروت در کشور باید به عنوان یک ارزش دنبال شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب گفت: تولید ثروت در کشور باید به عنوان یک ارزش و عمل جهادگرانه دنبال شود.

تولید ثروت در کشور باید به عنوان یک ارزش دنبال شود

محمدرضا دیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان بزرگ‌ترین معضل خانواده‌ها و تحصیل‌کرده‌های ما را اشتغال عنوان کرد و اظهار داشت: مردم ما زمانی که به کالای خارجی روی می‌آورند زمینه اشتغال جوانان ما نیز کم‌رنگ می‌شود.

وی ادامه داد: با نهایت تأسف ما از کسانی که حامیان آمریکا و دیگر کشورهای غربی هستند کالا خریداری می‌کنیم در حالی که بر ضد آنها شعار سر می‌دهیم.

مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب تصریح کرد: ما در صورتی می‌توانیم از تولید کننده داخلی حمایت کنیم که در زمینه خرید محصولات خارجی پاسخ منفی دهیم.

وی با اشاره به حمایت از سرمایه ایرانی افزود: یک زمینه ذهنی باید در مردم ایجاد شود که ارزش تولید ثروت با ثروت‌اندوزی از یکدیگر جدا شود.

دیانی بیان داشت: در حال حاضر بخشی از ثروتمندان جامعه ما در حال ثروت‌اندوزی هستند و به فعالیت‌های کاذب روی آورده و به تورم دامن زده‌اند که باید در این زمینه اقداماتی انجام شود که تفاوتی میان تولید ثروت و ثروت‌اندوزی وجود دارد.

وی اضافه کرد: قبل از انقلاب و بعد از انقلاب اسلامی نگاه مردم به صاحبان ثروت و سرمایه ممدوح نبوده بلکه مذموم بوده است، اگر جایگاهی در کشور برای افرادی که تولید ثروت در خدمت اشتغال و تولید انجام می‌دهند فراهم شود این افراد  کم‌تر از یک جهادگر اقتصادی نیستند.

مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب خطاب به تولیدکنندگان کشور گفت: تولیدکنندگان باید همت جدی خود را برای ایجاد یک کیفیت خوب از لحاظ دوام و استقامت کالا و از لحاظ ویژگی‌ها به کار بندند تا اینکه رقیب خوبی برای محصولات خارجی شوند.

وی ادامه داد: برای این کار نیازمند دانش فنی و تکنولوژی است که باید در سال جاری ذهنیت خرید کالای ایرانی در مردم احیا شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول