اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

رهاورد سفرهای استانی رئیس جمهور توسعه و تعالی است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: رهاورد سفرهای استانی رئیس جمهوری به استان‎های کشور پیشرفت، توسعه و تعالی در عرصه‎های مختلف بوده است.

رهاورد سفرهای استانی رئیس جمهور توسعه و تعالی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری جشنواره یکصدمین سفر استانی رئیس جمهوری اظهار داشت: سفرهای استانی آرزوی مقام معظم رهبری بود که توسط رئیس جمهور دکتر احمدی‌نژاد انجام شد و دستاوردهای فراوانی برای کشور داشته است.

وی تصریح کرد: این دستاوردها فقط در حوزه عمرانی نبوده بلکه در عرصه‎های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی پیشرفت‎های قابل توجهی داشته‎ایم.

جهانبخش با اشاره به برگزاری جشنواره یکصدمین سفر استانی رئیس جمهور یادآور شد: در این جشنواره که در مشهد مقدس برگزار می‏شود، دستاوردهای سفرهای استانی رئیس جمهور در قالب نمایشگاهی به نمایش گذاشته می‎شود.

وی اضافه کرد: همچنین استانداران و مسئولان استانی با حضور در نمایشگاه با مردم دیدار و گفت‌و‌گو می‎کنند.

استاندار بوشهر گفت: روابط عمومی دستگاه‎ها با شناسایی فرهیختگان، نخبگان و اساتید دانشگاه‎ها در حوزه‎های مختلف در رابطه با دستاوردهای این سفر در حوزه‎های تخصصی با آنان مصاحبه و گفت‌وگو کرده و این مصاحبه‎ها را به صورت مستند ارائه کنند.

جهانبخش با تاکید بر معرفی پروژه‎های شاخص هر حوزه ادامه داد: از هر بخش حداقل دو تا سه پروژه مهم شاخص و تاثیرگذار بر جامعه معرفی و اطلاع‎رسانی می‌شود.

وی بیان کرد: تشکیل کمیته کیفیت‌بخشی برای برپایی این نمایشگاه ضروری است ضمن اینکه باید کتابچه‎ای از سفرهای رئیس جمهور به استان تهیه و تدوین شود.

استاندار بوشهر بر مشارکت همه دستگاه‎ها در نمایشگاه جشنواره صدمین سفر استانی رئیس جمهور در مشهد مقدس تاکید کرد.

جهانبخش گفت: صدا و سیما در این عرصه نقش پررنگی داشته است و امیدواریم در برپایی این نمایشگاه و اطلاع‎رسانی مطلوب به مردم نیز حضور خوبی داشته باشد.

معاون برنامه‎ریزی استاندار بوشهر نیز در این نشست گفت: ساز و کارهای لازم برای برپایی این نمایشگاه در استان فراهم شده است.

رسول زارعی افزود: عمده مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور نرم‎افزاری هستند و دیده نمی‎شوند که باید به گونه‎ای مناسب منعکس شوند.

وی اظهار داشت: نحوه اطلاع‌رسانی و انعکاس مجموعه خدمات دولت در استان و تلاش‎های مسئولان در این راستا بسیار مهم است و صدا و سیما نقش مهمی در این زمینه دارد.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول