اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

بسیاری از استان‌های محروم کشور با سفرهای استانی متحول شدند

خبرگزاری فارس: استاندار البرز گفت: بسیاری از استان‌های محروم کشور با سفرهای استانی رئیس جمهور شاهد تحولات اساسی بوده و رشد قابل توجهی را داشته‌اند.

بسیاری از استان‌های محروم کشور با سفرهای استانی متحول شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عیسی فرهادی عصر امروز در همایش دفاتر پیشخوان خدمات روستایی و شهری استان البرز افزود: دولت نهم و دهم خدمات بسیاری را در حوزه‌های مختلف به مردم داده است که یکی از آنها واگذاری برخی از امور به مردم است.
وی در ادامه سخنان خود به اصل 44 قانون اساسی اشاره و خاطرنشان کرد: اصل 44 قانون اساسی به دو بخش مردم و حاکمیت تأکید کرده است که در دولت‌های نهم و دهم در بخش صنعت و خدمات تمامی امور به مردم واگذار شده است.
استاندار البرز در ادامه سخنان خود به بحث کوچک کردن دولت با هدف چابک کردن آن اشاره کرد و افزود: این مهم نیز یکی دیگر از اقدامات مثبت دولت بود.
فرهادی در بخشی دیگر از سخنان خود به سفرهای هیئت دولت در راستای رفع مشکلات و خدمات‌رسانی بیشتر به مردم در نقاط مختلف کشور اشاره کرد و گفت: دولت در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است چرا که با انجام سفرهای استانی، مشکلات و کمبودها به راحتی مشخص می‌شود.
وی تأکید کرد: هیئت دولت با انجام سفرهای استانی توانسته گامی اساسی برای شناسایی کمبودها و مشکلات مردم در استان‌های مختلف کشور بردارد.
فرهادی افزود: در این راستا با تخصیص اعتبارات و رفع موانع موجود امروز شاهد تحولات اساسی و رشد استان‌های مختلف کشور هستیم.
وی ادامه داد: بسیاری از استان‌های محروم کشور امروز با سفرهای استانی رئیس جمهور شاهد تحولات اساسی بوده و رشد قابل توجهی را داشته‌اند.
استاندار البرز گفت: با ارائه خدمات به استان‌های مختلف و به ویژه روستاها روند مهاجرت به شهرها نیز با کاهش مواجه شد و روستاییان با ماندن در روستاها، به کشاورزی و دامداری پرداختند که این صنعت نیز با رونق اساسی مواجه شد.
فرهادی ‌یکی از مهمترین مشکلات در بحث مدیریتی را جزیره‌ای عمل کردن برخی از مدیران عنوان کرد و گفت: این مهم باید کنترل شده و رسیدگی به آن مهمترین اولویت باشد.
در این همایش تفاهمنامه‌های شرکت پست استان البرز با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شرکت بیمه البرز و شرکت البسکو برای همکاری بیش از پیش منعقد شد.
انتهای پیام/ش20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول