اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان دور چهارم سفر هیئت دولت به فارس صورت می‌گیرد

تحقق مصوبات سفرهای استانی دولت به فارس

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار فارس در امور عمرانی گفت: امیدواریم تا پایان دور چهارم سفر هیئت دولت به این استان، بخش قابل توجهی از مصوبات را اجرایی کنیم.

تحقق مصوبات سفرهای استانی دولت به فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، عبدالله حسینی با اشاره به دور چهارم سفرهای استانی هیئت دولت به این استان اظهار داشت: در همین مورد و به دنبال تاکید استاندار فارس، جلسه ویژه‌ای در نهاد ریاست جمهوری و با حضور صادق عابدین، معاونان وزرا، مدیران ستادی استانداری فارس و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان فارس برگزار شد و آخرین وضعیت پیشرفت اجرایی مصوبات سفرهای سه گانه هیئت دولت به استان فارس، بررسی شد.
مشاور عمرانی و مصوبات سفر استاندار فارس افزود: استان فارس از مجموع سفرهای سه گانه هیئت دولت، 229 مصوبه در دور اول، 326 مصوبه در دور دوم و همچنین بیش از 226 مصوبه را در دور سوم سفر هیئت دولت به خود اختصاص داده که به همین ترتیب نیز تاکنون در هر یک از ادوار بیش از 87 درصد، 68 درصد و 58 درصد پیشرفت اجرایی داشته‌ایم.
وی خاطرنشان کرد: طی یک‌ماه گذشته، بیش از هفت هزار و 500 پروژه و بیش از 16 هزار و 500 تعهد کاری در سطح شهرستان‌ها ثبت و احصا شده و بنا به اذعان کارشناسان نهاد ریاست جمهوری، استان فارس در بحث ثبت مصوبات در سامانه پیگیری مصوبات سفرهای هیئت دولت، رکورد برتر ثبت اطلاعات را از آن خود کرده و این فعالیت همچنین در پیگیری مصوبات مسئله‌دار نیز تاثیر بسزایی داشته است.
حسینی با بیان اینکه مصوبه پیگیری نشده‌ای در استان فارس وجود ندارد، تصریح کرد: ارزیابی‌های نهایی و جامعی از روند اجرایی شدن مصوبات، به نهاد ریاست جمهوری ارائه شده و در همین مورد نیز اکنون بیش از 190 مصوبه در دست پیگیری است.
مشاور استاندار فارس در امور عمرانی و مصوبات سفر ابراز امیدواری کرد که با تاکید ویژه استاندار فارس، تا پایان دور چهارم سفر هیئت دولت به این استان، تمام مصوبات سفرهای سه گانه به طور جد پیگیری شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول