اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه یکصدمین سفر استانی هیئت دولت برپا می‌شود

نمایشگاه دستاوردهای سفرهای استانی رئیس جمهور به اردبیل

خبرگزاری فارس: در آستانه یکصدمین سفر استانی هیئت دولت در دولت نهم و دهم دستاوردهای سفر چهارگانه احمدی‌نژاد به استان اردبیل در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

نمایشگاه دستاوردهای سفرهای استانی رئیس جمهور به اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر دفتر ارزیابی، بازرسی و پاسخگویی به شکایات مردمی استانداری اردبیل چهارشنبه شب در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اردبیل اظهار داشت: یکصدمین سفر هیئت دولت به مشهد انجام گرفته و همزمان با این سفر نمایشگاهی نیز در این شهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: عملکرد دولت نهم و دهم با محوریت سفرهای شهرستانی در این نمایشگاه عرضه شده و تمام استان‌ها در این نمایشگاه دارای غرفه بوده و حضور خواهند داشت.

این مسئول با بیان اینکه این نمایشگاه در مشهد در خرداد ماه برگزار می‌شود از برگزاری نمایشگاه استانی در اردبیل چند هفته قبل از برگزاری در مشهد خبر داد.

دلیر گلستان گفت: سالن امام خمینی (ره) برای برگزاری این نمایشگاه در استان اردبیل در نظر گرفته شده که به زودی غرفه‌های آن مشخص و ارائه می‌شود.

وی از برگزاری جلسات ملاقات مردمی با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان همزمان با این نمایشگاه در یکی از سالن‌های ورزشی شهر اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: مردم در این ایام می‌توانند برای بیان مشکلات خود به مدیران مراجعه کرده و مسائل خود را مطرح کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه سرپرست اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی استان اردبیل نیز در سخنانی اظهار داشت: نتایج ارزیابی روابط عمومی‌های استان اردبیل روز ارتباطات و روابط عمومی در روز 27 اردیبهشت ماه اعلام می‌شود

بلال پیرمحمد از تدوین شاخص‌هایی برای ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌ها در استان خبر داد و افزود: روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی باید عملکردهای حوزه فعالیت خود را به کمیته ارزیابی شورای هماهنگی روابط عمومی ارسال کنند.

وی با بیان اینکه شاخص‌های تدوین شده برای ارزیابی روابط عمومی‌ها کاملا ایده‌آل نیست از شناسایی برخی نواقص موجود در این شاخص‌ها با اجرای این ارزیابی خبر داد.

پیرمحمد فعالیت اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان در یک سال گذشته را یادآور شد و تصریح کرد: این اعضا به طور مرتب جلساتی برگزار و کمیته‌های مختلفی را تشکیل داده‌اند.

وی در پایان سخنان خود با تاکید بر حضور و ارائه نظر روابط عمومی‌های استان در جلسات کمیته‌های مختلف شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اردبیل، حضور و ارائه نظرات کارشناسان و مسئولان روابط عمومی‌های استان در رفع مشکلات حوزه روابط عمومی‌ها در استان موثر دانست.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول