اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌جنوبی صورت گرفت

آغاز به کار 57 غرفه از دستاوردهای سفرهای استانی هیئت دولت

خبرگزاری فارس: جشنواره مهر 100 همزمان با صدمین سفر استانی رئیس جمهور که قرار است به مشهد مقدس صورت گیرد در غالب 57 غرفه که گوشه‌ای از دستاوردهای چهار دوره سفر استانی هیئت دولت به استان است، آغاز به کار کرد.

آغاز به کار 57 غرفه از دستاوردهای سفرهای استانی هیئت دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که در جمع پرشکوه مردم و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان صورت گرفت، به اهداف برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد.

محمدرضا گلرو اظهار داشت: در واقع این جشنواره به پاس انجام یک‌صدمین سفر استانی رئیس جمهور است که رکوردی بی‌سابقه است چرا که این سفرها دستاوردهای بسیار زیادی را نیز به همراه داشته است.

وی هدف اصلی انجام سفرهای استانی رئیس جمهور به همراه اعضای هیئت دولت را به حداقل رساندن فاصله بین دولت و مردم عنوان کرد و گفت: به همین سبب در این نمایشگاه نیز فرصتی برای دیدار مستقیم مردم با مسئولان استانی فراهم شده است.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی هدف اصلی بازگشایی این نمایشگاه را انجام مقایسه‌ای بین وضعیت فعلی و وضعیت هفت سال پیش استان عنوان کرد و افزود: ما در این نمایشگاه قصد داریم که خدمات دولت در طی سفرهای استانی به نمایش درآید.

گلرو ادامه داد:‌ همچنین ما در این نمایشگاه قصد داریم که پروژه‌های باقی مانده نیز کاملا مشخص باشد تا در یک سال باقی مانده از دولت در غالب طرح مهر ماندگار با یک همت مضاعف به پایان برسد.

وی تصریح کرد: قرار است در سالن یک نمایشگاه دستاوردهای سفرهای استانی هیئت دولت به نمایش درآید و در سالن دو نیز مکانی برای ارتباط مستقیم مردم با مسئولان فراهم شده است تا مردم مشکلات خود را مطرح و در همان جا جواب بگیرند.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: ‌همچنین قرار است طوماری به امضای 100 هزار نفر از مردم قدرشناس خراسان‌جنوبی برسد تا به نشانه تقدیر از خدمات هیئت دولت به رئیس جمهور تقدیم شود.

گلرو افزود:‌ سامانه سامد اقدام به ثبت درخواست‌های مردمی در این نمایشگاه می‌کند تا به مسئول مربوطه ارجاع شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول