اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمهور:

سفرهای استانی نمایش اقتدار است

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور گفت: سفرهای استانی نمایش اقتدار است و در صحنه حاضر بودن مردم ایران را به رخ جهانیان می‌کشد.

سفرهای استانی نمایش اقتدار است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمود احمدی‌نژاد که در راستای دور چهارم سفرهای استانی هیئت دولت به شهرستان ورامین سفر کرده بود پس از استقبال پرشور مردم شهیدپرور و ولایی این خطه در استادیوم تختی ورامین حضور یافت و در اجتماع باشکوه مردم همیشه در صحنه ورامین سخنرانی کرد.
رئیس جمهور در ادامه این سفر و پس از سخنرانی در جمع مردم ولایی شهرستان ورامین به صورت چهره به چهره با مردم این شهرستان دیدار و مسایل و مشکلات آنان را از نزدیک بررسی کرد.
محمود احمدی‌نژاد ساعتی پیش در حاشیه دیدار چهره به چهره با مردم شهرستان ورامین با اشاره به ثمرات و دستاوردهای‌ سفرهای استانی گفت: همه مردم در سفرهای استانی صمیمانه، داوطلبانه و بانشاط شعارهای انقلاب را فریاد می‌زنند و این شور و نشاطی که بین دولت و مردم حاصل می‌شود در تصمیم‌گیری‌ها و کار اجرایی مفید و تأثیرگذار است و انگیزه را برای ارائه خدمات بیشتر به مردم همواره زنده نگاه می‌دارد.
وی در ادامه در ارتباط با رویکرد دولت عنوان کرد: دولت نهم و دهم از ابتدای فعالیت خود اعلام کرده و به مردم قول داده است که مسیر مدیریت کشور را با روحیه‌ای که در اوایل انقلاب بین مسئولان کشور وجود داشت به فضای انقلابی برگرداند.
احمدی‌نژاد با بیان اینکه در این رویکرد دولت خود را موظف می‌داند در کنار مردم باشد، اظهار داشت: همه در برابر مردم مسئول هستیم و باید در راستای رفع مشکلات آنان تلاش کنیم، برای اینکه کشور متعلق به آحاد مردم است و به قشر و گروهی خاص تعلق ندارد و همچنین باید دولت در مناطق مختلف کشور حضور یافته و مسایل و مشکلات مربوط به آن منطقه به طور دائمی و از نزدیک بررسی کند و امیدواریم این رویه در ساختار مدیریتی کشور نهادینه شود.
رئیس جمهور افزود: برای ملت ایران که همه چیز خود را در صحنه دفاع از آرمان‌های انقلاب به صحنه آورده است به هر میزان که کار و تلاش شود باز هم در مقابل عظمت ملت ایران ناچیز است.
وی در ادامه با اشاره به رویکرد دولت در دور چهارم سفرهای استانی تاکید کرد: در دور چهارم سفرهای استانی دولت پیگیری برنامه‌های گذشته را در دستور کار خود قرار داده است و در سفر به شهرستان‌ها علاوه بر دیدار عمومی با مردم که در حقیقت نمایشی از اقتدار و حضور مردم در صحنه و اعلام دیدگاه‌های مردم به طور مستقیم با دولت است مصوبات گذشته نیز پیگیری و به بررسی نیازهای جدید می‌پردازیم.
احمدی‌نژاد در ادامه دیدارهای چهره به چهره رئیس جمهور و هیئت دولت با مردم را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: نزدیک به صد سال است که این سیستم مدیریتی در کشور اجرا می‌شود و در حال حاضر سیستم اداری موجود شناور و یکپارچه نبوده و همچنین قوانین موجود در بسیاری از موارد پیچیدگی‌های خاصی را ایجاد می‌کند و از سوی دیگر بخشی از مردم مشکلات شخصی دارند که باید دولت به طور جداگانه به آنها رسیدگی کند که در این ارتباط وزرا و معاونان در راستای قوانین و منابع مالی برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کنند چرا که به فرموده‌ای از امام خمینی(ره) که «ولی نعمت ما طبقات پایین جامعه هستند» و یکی از لحظات شیرین انسان‌ها زمانی است که در راستای رفع مشکلات مردم گام برمی‌دارد.
وی ادامه داد: برخی ساختارها پاسخگوی نیازهای مردم نیست و ضرورت دارد برای رفع مشکلات مردم و ارائه خدمات بهتر و گسترده تر به مردم در مسیر اصلاح آنها گام برداشت و دولت با اتکاء‌ به ملت، مشاهدات خود و بررسی‌های کارشناسی ساختارهای معیوب را اصلاح می‌کند تا در نهایت به ایرانی آبادتر و پیشرفته‌تر برسیم.
احمدی‌نژاد در بخشی دیگری از سخنان خود به اقدامات دولت در ارتباط با شهرستان ورامین گفت: به فضل خدا بیشتر وعده‌های دولت در ارتباط با شهرستان ورامین محقق شده و در این راستا کارهای بزرگی در بخش تأمین آب و کشاورزی در این شهرستان، ارتباطات و .. صورت پذیرفته است.
رئیس جمهور تاکید کرد: اجرای کامل ساخت واحدهای مسکن مهر، نحوه تقسیمات کشوری و رونق دامداری و کشاورزی از از جمله مواردی است که در ارتباط با این منطقه باید به آن توجه شود 
وی با بیان اینکه دولت با همه توان از رشد و پیشرفت همه جانبه شهرستان ورامین حمایت می‌کند، بیان داشت: احداث مترو برای تسهیل در ارتباط این شهرستان با تهران از مهمترین از جمله درخواست‌های مردم این منطقه است که بررسی‌ها در ارتباط با اجرای این طرح انجام شده و بودجه لازم تخصیص یافته و به لطف خدا عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود.
رئیس جمهور در پایان با اشاره به وجود 100 هزار هکتار زمین حاصلخیز در شهرستان ورامین و قابلیت تبدیل دشت‌ها و زمین‌های این خطه به باغ و مزرعه تصریح کرد: ورامین یکی از بهترین دشت‌های قابل کشت است که می‌تواند به مزرعه تبدیل شود و در حال حاضر تحقق این مهم در دست بررسی است و عملیاتی شدن آن تأثیرات زیادی در ایجاد اشتغال برای این منطقه دارد و سبب افزایش تولید و ایجاد اشتغال سازنده می‌شود.
این گزارش حاکی است، رئیس جمهور در راستای دور چهارم سفرهای استانی به استان تهران امروز در شهرستان ورامین حضور یافت و از سوی بیش از 50 هزار نفر از مردم غیور شهر حماسه 15 خرداد و 10 دی مورد استقبال قرار گرفت.
انتهای پیام/ص10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول