اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

مردم شایسته گرانی و اجاره‌خانه‌های سنگین نیستند

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم شایسته گرانی و اجاره‌خانه‌های سنگین نیستند.

مردم شایسته گرانی و اجاره‌خانه‌های سنگین نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد ،آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در حریم رضوی اظهار کرد: حماسه باشکوه حضور وفادارانه مردم در انتخابات در مرحله اول دشمنان ما را ناامید کرد اما از مجموع 290 نماینده مجلس نهم،‌ 65 نماینده انتخاب آنان به امروز موکول شده‌ است.

امام جمعه مشهد اظهار کرد: شرکت در انتخابات به عنوان تکلیف شرعی مطرح است و بایستی به این تکلیف شرعی عمل کنید چرا که رای در مرحله دوم حساس‌تر است.

علم‌الهدی افزود: در مرحله دوم گاهی یک برگه رأی سرنوشت ساز است و شرکت نکردن شما ممکن است نقش اساسی ایفا کند و این تکلیف از طرف مراجع و مقام معظم رهبری تعیین شده است.

وی تصریح کرد: شما مردم پای صندوق‌های رأی به کسی رأی دهید که سینه‌چاک رهبری باشد.

علم‌الهدی اظهار کرد: این مردم شایسته گرانی و اجاره خانه‌های سنگین نیستند و اگر ما برای آنها روز و شب بدویم و رفاه آنان را برقرار کنیم باز هم کم است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: آنچه که یک ‌ماه بعد از تعطیلات نوروز اتفاق افتاد خلأ اجرای توقع رهبری بود و بلافاصله بعد از مدت کوتاهی مردم با گرانی سنگین و طاقت‌فرسایی مواجه شدند.

وی تأکید کرد: برخلاف گفته مقام معظم رهبری این مشکل توسط دولت‌مردان مراقبت نشد و قشر آسیب‌پذیر با یک گرانی عظیمی مواجه شد.

علم‌الهدی تأکید کرد: از طرف دیگر در مجلس جنازه بودجه 91 روی زمین مانده و در روز 15 اردیبهشت‌ماه امسال این کشور بودجه 91 ندارد.

 ‌علم‌الهدی با بیان اینکه این موضوعات خلاف توقع رهبری است اظهار داشت: این مردم جان برای ولایت داده‌اند و می‌خواهند اول لبیک از مسئولان و دولت بلند شود، رهبری دعوت به همدلی می‌کند.

وی اظهار داشت: اما در همین هفته سران قوا در یک همایش یقه یکدیگر را می‌گیرند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول