اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان انار:

نبود نظارت علت اصلی گرانی‌ها است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان انار گفت: افزایش بی‌رویه قیمت اجناس و گرانی نتیجه عدم نظارت و یا کمبود نظارت بر بازار است.

نبود نظارت علت اصلی گرانی‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی ظهر امروز در جمع نمازگزاران در محل مهدیه امامزاده محمد صالح با سفارش همگان به رعایت تقوا و دوری از گناه اظهار داشت: انجام واجبات به شیوه صحیح و صبر و شکیبایی در برابر مشکلات زندگی و حفظ حلقه ارتباط انسان با اولیا الهی از راه‌های نزدیک شدن به خدا است.

وی شهادت دخت گرامی نبی اکرم (ص) را به نمازگزاران تسلیت گفت و افزود: حضرت فاطمه (س) آگاهانه به استقبال خطر مرگ و شهادت رفت و تا زمانی که شیعه زنده است و آوای اسلام بلند است، همه ما مدیون جان فشانی ایشان هستیم که با جان خود از ولایت دفاع کرد.

ابراهیمی با گرامیداشت روز شوراها بیان داشت: اعضای شوراهای شهر و روستا از بین مردم انتخاب می‌شوند و حلقه اتصال مردم و مسئولان نظام هستند و می‌توانند با روحیه خدمتگزاری و حس مسئولیت‌پذیری مشکلات شهر و روستا را برطرف سازند.

وی فرا رسیدن سالروز شهادت آیت‌الله مطهری و روز معلم را گرامی داشت و با بیان اینکه معلمی شغل انبیاء است، کار معلمان را در زمینه آموزش ارزش‌های دینی بسیار مهم و اساسی دانست.

ابراهیمی افزایش بی‌رویه قیمت اجناس را نتیجه عدم نظارت و یا کمبود نظارت بر بازار عنوان کرد و از مسئولان خواست تا با راه‌اندازی بخش تعزیرات در شهرستان‌های تازه‌ تأسیس از جمله انار قیمت‌ها در بازار را کنترل کنند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول