اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان مطرح کرد

نگرانی مردم زنجان از وجود سگ‌های ولگرد در سطح شهر

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: وجود سگ‌های ولگرد در سطح شهر مهم‌ترین مسئله و دغدغه مردم زنجان است.

نگرانی مردم زنجان از وجود سگ‌های ولگرد در سطح شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فریدون اصفهانیان ظهر امروز در جلسه شورای شهر زنجان با تاکید بر اینکه همه معلمان باید ادامه دهنده راه استاد مطهری باشند، اظهار داشت: امروزه معلمان کارگزاران اصلی تعلیم و تربیت هستند.

وی با اشاره به اینکه مدرسه مرکز تمرین آداب اجتماعی و کارگاه ساختن شخصیت نسل‌های مختلف است، خاطر نشان کرد: اگر محیط آموزشی معیوب و نارسا باشد، خروجی نامطلوبی خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه مدرسه جامعه کوچکی است که معماری جامعه بزرگ در دست آن است، اضافه کرد: با توجه به اینکه عصر حاضر، عصر فناوری و علوم نوین است باید قوانین کارآمدی را به منظور اداره مدارس تثبیت کرد.

وی با تاکید بر اینکه مدارس باید با حمایت و همکاری دولت، شورای شهر، اداره‌کل آموزش و پرورش و انجمن اولیا و مربیان نسبت به جلب رضایت معلمان عمل کنند، تصریح کرد: امیدواریم خدمات ارائه شده توسط معلمان نیز مورد قبول اولیا و خداوند باشد.

اصفهانیان همچنین با استناد به بیانات استاد مطهری یادآور شد: عزای قطعی برای ملتی است که معلم ندارد و باید شناخت خدا و مکتب دین مهم‌ترین هدف انسان باشد.

وی همچنین با اشاره به هفته کارگر افزود: کارگران به منظور تامین رفاه همشهریان زحمات زیادی را می‌کشند و اختصاص یک روز به عنوان روز کارگر فقط جنبه تکریم دارد و همه روزها روز کارگر محسوب می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه معصومان و امامان اهمیت زیادی به کار و اشتغال انسان‌ها داده‌اند، ادامه داد: همه کارگران شهرداری شایسته تقدیر هستند.

وی در ادامه سخنان خود به اهمیت حضور نمایندگان رسانه‌ها و خبرنگاران در جلسات شورا اشاره کرد و افزود: حضور رسانه‌ها در این جلسات اهمیت زیادی دارد.

اصفهانیان وجود سگ‌های ولگرد در سطح شهر را از مهم‌ترین مشکلات همشهریان برشمرد و خاطر نشان کرد: عدم وجود خط‌کشی‌های خیابان‌ها و آسفالت نامناسب معابر نیز از دیگر مشکلاتی است که موجب آزرده خاطرشدن مردم شده است.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول