اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اراک:

مجلس نهم برای حل مشکل گرانی‌ چاره‌اندیشی کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه اراک بر ضرورت رفع گرانی‌ها و حل مشکلات مردم در مجلس نهم تاکید کرد

مجلس نهم برای حل مشکل گرانی‌ چاره‌اندیشی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز اراک اظهار داشت: امروز مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر با حضور در پای صندوق‌های رأی عزت و افتخار را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده و موجب یأس و ناامیدی دشمنان شدند.

وی تصریح کرد: امید می‌رود با انتخاب صالح‌ترین فرد به عنوان نماینده مردم در مجلس نهم شاهد تشکیل مجلسی قوی و مقتدر بوده تا موجبات توسعه و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف فراهم شود.

امام جمعه اراک با بیان اینکه مجلس نهم باید به گرانی‌ها خاتمه دهد بیان داشت: مجلس نهم باید اشتغال خوب ایجاد کرده و برای تحقق شعار سال کوشیده و پیشرفت اقتصادی، فرهنگی، علمی، اخلاقی و تربیتی کشور را به عنوان اصل قرار دهد.

دری نجف‌آبادی در ادامه با اشاره به روز معلم گفت: هفته معلم فرصت بسیار مناسبی برای تجلیل از کسانی‌ است که در راه اعتلاء کشور همچون شمعی سوخته و اطراف را روشنی می‌بخشند.

وی آموزش و پرورش را اصلی مهم در تربیت اخلاقی نسل آینده دانست و گفت: آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و حوزه علمیه باید همسو با هم در راه مبارزه با فساد، کسب علم و دانش، تربیت نیروهای انسانی کارآمد با تخصص و با انگیزه بکوشند.

امام جمعه اراک همچنین خواستار اشد مجازات برای مفسدین اقتصادی شد و تصریح کرد: دستگاه قضایی باید با قاطعیت با مفسدان اقتصادی برخورد کرده تا دیگران به فکر چنین جنایاتی نباشند.

دری نجف‌آبادی با بیان اینکه مفسدان اقتصادی در سال گذشته خون شهدا را پایمال کرده و حق مظلومان را خوردند افزود: دستگاه قضایی باید به گونه‌ای برخورد کرده تا عده‌ای جنایتکار به خود اجازه ندهند با آبروی نظام بازی کنند.

وی در ادامه بیان داشت: راه‌اندازی حوزه‌های علمیه به منظور تربیت نیروهای انسانی با انگیزه و الهی یکی از ضروریات امروز جامعه اسلامی است که خوشبختانه گام‌های خوبی در این زمینه در استان برداشته شده است.

گفتنی است اشاره به اهمیت ازدواج و تاکید بر آسان‌گیری ازدواج‌ها از دیگر محورهای خطیب جمعه اراک بود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول