اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ریگان:

گرانی در ریگان غوغا می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه ریگان گفت: گرانی در ریگان غوغا می‌کند، کسانی که تمکن مالی پایینی دارند، قادر به خریداری ‌بعضی از میوه‌ها و کالاها‌ با این قیمت گزاف نیستند، حتی در بعضی از جاها قیمت کالاها سه برابر به فروش می‌رسد.

گرانی در ریگان غوغا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، حجت‌الاسلام علی حیدری‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ریگان با اشاره به نقش زن و مرد در جامعه اظهار داشت: هنوز آداب و رسوم فکری جاهلیت در غرب دیده می‌شود در جامعه غرب زن به عنوان یک کالا و ابزار تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: در جامعه غرب کارخانه‌داران عکس زنان را به عنوان آن که کالای آنها به فروش برسد، بر روی کالا حک ‌می‌کنند.

حیدری نسب با اشاره به هفته معلم و تبریک این روز به تمام‌ معلمان سخت‌کوش جامعه گفت: آموزش و پرورش در جامعه ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی ابراز داشت: جایگاه بسیار رفیع و بلند آموزش و پرورش این است که جامعه را می‌سازد و جامعه را به سوی ارزش‌های الهی سوق می‌دهد.

حیدری‌نسب عنوان کرد: هدف آموزش و پرورش تربیت نیروهای انسانی طراز جمهوری اسلامی است از آموزش و پرورش این انتظار است که انسان‌های شریف دنیا، استعدادهای جوشان دارای ابتکار و اخلاق نیک انسانی، دارای شجاعت، قوت خطر‌پذیری، دارای توکل بر خد‌ا و انسان‌های صبور و بردبار تربیت کند.

امام جمعه ریگان با اشاره به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: علت اینکه مقام معظم رهبری امسال‌ را به این عنوان مطرح کردند، این است که توطئه دشمن اکنون متوجه اقتصاد کشور است.

وی افزود: مردم و مسئولان توجه جدی به این سال داشته باشند و واقعاً دل را به کار بندند، عده‌ای توان بدنی خوبی دارند، اما اظهار نیاز می‌کنند.

امام جمعه ریگان ابراز داشت: ‌توسعه اقتصادی بدون تقویت مسائل کار و نگاه به کار امکانپذیر نیست، ما باید به کار و کار‌گر توجه کنیم و آنها را محترم بشماریم.

حیدری‌نسب تصریح کرد: باید کار کیفیتی مطلوب داشته باشد، اگر کار کیفیت نداشته باشد، بازدهی خوبی ندارد.

وی عنوان کرد: در شهرستان ریگان محصولاتی ارائه می‌شود که بی‌کیفیت هستند و این امر مشکلاتی را برای مردم به وجود می‌آورد.

حیدری‌نسب خاطر نشان کرد: گرانی در شهرستان ریگان غوغا می‌کند، کسانی که تمکن مالی پایینی دارند، قادر به خریداری ‌بعضی از میوه‌ها و کالاهایی‌ با این قیمت گزاف نیستند، حتی در بعضی از جاها قیمت کالاها سه برابر هم به فروش می‌رسد.

وی از تلاش‌های اداره برق شهرستان ریگان برای رفع سد معبر تعدادی از تیرهای برق تشکر کرد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول