اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

فضای جامعه همواره متأثر از فرهنگ ایثار و شهادت باشد

خبرگزاری فارس:‌ استاندار قم با اشاره به اهمیت حفظ و ترویج روحیه و فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت گفت: فضای جامعه باید همواره متأثر از این فرهنگ حیات‌بخش باشد.

فضای جامعه همواره متأثر از فرهنگ ایثار و شهادت باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد‌حسین موسی‌پور در دیدار اعضای موسسه روایت سیره شهدا‌ طی سخنانی با قدردانی از تلاش‌های ارزشمند و ماندگار بانیان و دست‌اندرکاران این امر مقدس و معنوی، به ضرورت این مهم اشاره و تصریح کرد: معطر ساختن فضا به عطر و بوی شهادت و زنده نگه داشتن یاد و نام و ترویج و تبیین سیره شهدا، قلوب زنگار گرفته را صفا و جلا بخشیده و جامعه را از آفت‌ها و آسیب‌ها مصون خواهد ساخت.
وی با بیان اینکه نباید لحظه‌ای از این فرهنگ فاصله گرفت، افزود: فضای جامعه باید همواره آکنده به عطر شهادت و متأثر از فرهنگ نجات‌بخش ایثار و شهادت باشد.
استاندار قم با تاکید بر لزوم فراهم کردن زمینه تجلی جلوه‌های ایثار و شهادت در همه بخش‌های جامعه گفت: افزایش معرفت جامعه نسبت به مقام شامخ ایثار و شهادت و احساس حیات جاودانه و حضور دائم شهدا در همه شئون زندگی امر مهم و ضروری است.
‌موسی‌پور با بیان اینکه محیط‌های عمومی باید تداعی‌گر فرهنگ ایثار و شهادت باشند، افزود: طراحی و ساخت المان‌های شهری باید متاثر از این فرهنگ بوده و مسئولان شهرداری نیز اهتمام جدی را نسبت به این مهم داشته باشند.
استاندار قم شهادت را سرچشمه خوبی‌ها و افضل فضیلت‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: آراستن فضای جامعه به زینت نام‌، یاد‌، چهره و آثار شهدا و پاسداشت قداست و تکریم منزلت والای ایثار و شهادت از نیازهای اصلی جامعه عاشورایی محسوب می‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول