اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور ایثارگران مازندران:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضروری است

خبرگزاری فارس: مسئول امور ایثارگران مازندران بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، احسان آبیار قمصری صبح‌ امروز در جلسه شورای هماهنگی مشاوران و مسئولان امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان که به میزبانی شرکت توزیع برق غرب مازندران در فرمانداری نوشهر برگزار شد، با اشاره به مشکلات مربوط به این قشر اظهار داشت: آنچه که تاکنون در مورد ایثارگران، خانواده‌های شهدا و جانبازان گفته و ادعا شد به این قشر توجه‌ نشده است.
وی با اشاره به اینکه هنوز هم ایثارگران و جانبازان ما دغدغه درمان دارند، خواستار هماهنگی ذی‌حسابان و مسئولان امور مربوط به مباحث مالی دستگاه‌های اجرایی از بنیاد شهید و دیگر دستگاه‌ها شد.
آبیار ‌قمصری ادامه داد: برخی از قوانین مربوط به ایثارگران نیاز به بازنگری و یا اصلاح دارند و در مواردی این قوانین از سوی دستگاه‌های مربوط برداشت نادرست می‌شوند.
این مسئول از نمایندگان مجلس به دلیل وضع قوانین با شروطی همچون سنوات حضور در میادین جنگ بیان داشت: شاید رزمنده‌ای تنها یک ماه در جبهه حضور داشته باشد و در همان مدت اندک به درجه‌ای از جانبازی رسیده که توان ادامه جنگ نداشته باشد، آیا وضع قوانین با شرط داشتن مثلا پنج سال حضور در جبهه برای این افراد عدالت است و مغایر با شرایط ویژه این افراد نیست.
آبیار ‌قمصری در ادامه با اشاره به بخش‌های مختلف وضعیت زندگی جانبازان، ایثارگران، خانواده‌های آنان به ویژه در درمان و دریافت حقوق همسران و دیگر مسائل خواستار رسیدگی به وضعیت این قشر شد و اذعان داشت: بدون شک جبران رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های آنها با این اندک توجه‌ها مقدور نیست و مسئولان و جامعه باید به این قشر توجه ویژه داشته باشند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول