اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان:

برگزاری مانورهای نمادین به زبان کودکان در یادگیری موثر است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: برگزاری مانورهای نمادین که به صورت عملی برای کودکان و به زبان کودکانه اجرا می‌شود در یادگیری کودکان موثر است.

برگزاری مانورهای نمادین به زبان کودکان در یادگیری موثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمود محمد‏زاده ظهر امروز در مراسم چهارمین مانور سراسری زلزله ایمنی ویژه مهدهای کودک در اصفهان با اشاره به اینکه در کشور استان اصفهان برای نخستین بار در پارک شهید رجایی اصفهان اقدام به چنین مانوری کرد، اظهار داشت: امروز کودکان مهدهای کودک اصفهان بازی به عنوان بازی مانور زلزله را تجربه می‌کنند.

وی افزود: هدف از برگزاری این مانور آموزش و بالا بردن آگاهی‌های لازم در مورد کاهش آسیب‌های ناشی از بلایای طبیعی و گسترش فرهنگ ایمنی در برابر زلزله برای کودکان است.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان تصریح کرد: کودکان در این مانور با ادبیات کودکانه یاد می‌گیرند که چطور در مقابل زلزله پناهگیری و خود را نجات دهند.

وی ادامه داد: یک هزار و 200 مهدکودک در شهر اصفهان در این مانور زلزله به صورت نمادین شرکت دارند.

محمدزاده با تاکید به اینکه مربیان این کودکان نقش مهمی در یادگیری این کودکان دارند، گفت: آموزش کودکان پیش دبستانی بسیار تأثیرگذار است چرا که آموزش این گروه می‌تواند در گسترش فرهنگ ایمنی و کاهش خطرهای ناشی از زلزله در جامعه موثر واقع شود.

وی بیان داشت: همان طور که آموزش و یادگیری سایر علوم قرآنی، مسائل اخلاقی، علمی لازم است یادگیری در مقابل حوادث غیرمترقبه و طبیعی هم‌چون زلزله و برخی حوادث ناگوار برای کودکان نیز لازم است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول