اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت جمعیت هلال‌احمر

مانور زلزله در مهد کودک‌های جیرفت برگزار شد

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر جیرفت گفت: مانور زلزله با حضور مهد کودک‌ها توسط جمعیت هلال‌احمر این شهرستان برگزار شد.

مانور زلزله در مهد کودک‌های جیرفت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، وجیه‌الله بهادر امروز در حاشیه اجرای این مانور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان و قرار گرفتن روی گسل‌های فعال اجرای مانورهای زلزله ضروری است.

وی با بیان اینکه این مانور با حضور مهد کودک‌های زیر پوشش بهزیستی برگزار می‌شود، افزود: مانور زلزله در مهد کودک‌ها با محوریت آمادگی، پناه‌گیری و خود امدادی در برابر این پدیده طبیعی، فرهنگ ایمنی در جامعه را گسترش می‌دهد. 

بهادر با بیان اینکه در این مانورها کودکان با مواردی که در اینگونه مواقع باید انجام شود و همچنین کارهایی که نباید انجام شود، آشنا می‌شوند، تصریح کرد: در این مانور دو دستگاه آمبولانس، پنج عدد کیف کمک‌های اولیه، 10 عدد آتل مختلف و 10 نفر از امدادگران جمعیت هلال‌احمر جیرفت حضور دارند.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته هلال‌احمر در شهرستان جیرفت خاطر نشان کرد: آموزش چهره به چهره امداد و کمک‌های اولیه به نمازگزاران در جمعه «ایمنی و ایمان» با برپایی چادر هلال‌احمر در محل برگزاری نماز جمعه توسط امداد گران جمعیت انجام می‌شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان جیرفت با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های جمعیت در هفته هلال‌احمر ابراز داشت: مانور امدادی در منطقه اسفندقه نیز 25 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

بهادر اذعان داشت: انتخابات سومین دوره مجامع جمعیت هلال‌احمر جیرفت 22 اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور با دعوت اعضای جمعیت در سالن شهید مداحی‌پور اداره کل ارشاد جنوب کرمان و سالن دبیرستان نمونه دولتی ابرار جیرفت و همچنین در منطقه ساردوئیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول