اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خبر داد

آموزش 272 هزار نونهال در مانورهای زلزله طی چهار سال

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از آموزش 272 هزار نونهال در مانورهای زلزله ویژه مهدهای کودک استان اصفهان طی چهار سال خبر داد.

آموزش 272 هزار نونهال در مانورهای زلزله طی چهار سال

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، منصور شیشه‌فروش ظهر امروز در مراسم چهارمین مانور سراسری زلزله ایمنی ویژه مهدهای کودک در اصفهان با اشاره به اینکه ستاد حوادث غیرمترقبه برای آمادگی آحاد جامعه در مقابل حوادث طبیعی هم‌چون زلزله برنامه‌هایی دارد، اظهار داشت: کشور ایران کشور زلزله‌خیزی است و دولت برنامه‌های مختلفی را در بخش آموزش و اجرای مانور و پناه‌گیری صحیح آموزش در نظر گرفته است.

وی افزود: در طول سال گذشته اقدامات خوبی در استان در زمینه پناه‌گیری در مقابل زلزله و حوادث غیرمترقبه صورت گرفته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: حوادث غیرمترقبه استان اصفهان برای همه قشرها در این راستا آموزش گذاشته است که امروز شاهد مانور آموزش و پناهگیری در مقابل زلزله در مهدهای کودک هستیم .

وی ادامه داد: در این مانور 50 هزار نونهال از استان اصفهان شرکت کرده‌اند که هم‌زمان با شهر اصفهان در کل شهرستان‌ها این برنامه اجرا شد.

شیشه‌فروش بیان داشت: 150 هزار واحد مهدکودک در اصفهان آموزش‌های لازم را دیده‌اند که 6 هزار مربی و مدیر مهدهای کودک قبل از برگزاری مانور خود آموزش پناهگیری در مقابل زلزله را دیده‏اند.

وی اضافه کرد: برنامه مقاوم‌سازی و ایمن‌سازی در مقابل حریق و حوادث مختلف از برنامه‌های اجرایی امسال است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان اصفهان هم‌چنین از برگزاری مانور زلزله‏ای در هشت آذرماه با حضور 110 هزار دانش‌آموز در راستای پناهگیری صحیح در مقابل زلزله در 5 هزار واحد آموزشی خبر داد.

وی با اشاره به اینکه استان اصفهان چهار سال متمادی به برگزاری مانور زلزله می‏پردازد، افزود: در طی مدت این چهار سال 272 هزار نونهال آموزش پناهگیری در مقابل زلزله را در مهدهای کودک خود تجربه کرده‏اند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول