اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هماهنگ‌کننده تبلیغات و سیاسی‌های ارتش منطقه اصفهان:

اجرای مانورهای ارتش نشانه اعلام آمادگی و یأس دشمنان است

خبرگزاری فارس: هماهنگ‌کننده تبلیغات و سیاست‌های ارتش منطقه اصفهان گفت: اجرای مانورها اعلام آمادگی، دل‌گرمی و نیز موجب یأس دشمنان است که تفهیم می‌کند بین نیروی ارتش و مردم جدایی وجود ندارد.

اجرای مانورهای ارتش نشانه اعلام آمادگی و یأس دشمنان است

حجت‌الاسلام بوزرجمهر احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به مهم‌ترین برنامه های این روز اشاره کرد و اظهار داشت: روز ارتش با فرمان امام تجدید،حیات و رونق گرفت و امام خمینی(ره) اقدام به یک فرمان دوجانبه بین مردم و ارتش کرد.

وی افزود: امام خمینی(ره) این لزوم را ایجاد کرد که مملکت به ارتش نیاز دارد و لازم است که در نیروی ارتش شهرها رژه بروند و مردم نیز از این حرکت حمایت کنند.

مسئول هماهنگ‌کننده تبلیغات و سیاست‌های ارتش منطقه اصفهان تصریح کرد: سال‌های سال است که برنامه‌های قرآنی، تجدید با شهدا، مسابقات فرهنگی در این راستا انجام  می‌شود.

وی هم‌چنین تعریف جایگاه، نقش ارتش در حفظ و صیانت از مرزهای کشور و دیدگاه‌های موجود به ویژه در مورد بحث ولایت‌مداری ارتش، فرماندهان و کارکنان وابسته به ارتش را از دیگر اقدامات ارتش دانست.

احمدی با بیان اینکه ارتش تابع ولایت است، ادامه داد: رژه‌های نیروهای ارتش بر انگیزه‌ها و روحیه‌ها تأثیر دارد.

وی بیان داشت: انگیزه ارتش خودکفایی است و نیروهای داخلی در مقابله دیگر کشورها با همت‌های خود جان خود را در کف دست گذاشته چنانکه پیشرفت خوبی در تقویت بُعد معنوی پیدا کرده‌اند.

هماهنگ‌کننده تبلیغات و سیاسی‌های ارتش منطقه اصفهان به برنامه‌های سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش اشاره کرد و افزود: در سازمان سیاسی و عقیدتی برنامه‌ها پنج ساله است و راهبردهای مهم کاری بحث گسترش و معارف قرآنی در رأس قرار گرفته است.

وی ادای فریضه نماز و فراگیر شدن فرهنگ نماز را در بین نیروی کادر و وظیفه از اقدامات این سازمان در استان اصفهان برشمرد و گفت: اهمیت به فریضه نماز عامل مؤثر در مقابله با جنگ نرم و روانی دشمن است، چنانکه ساختارهای سوء را بر علیه نظام که همانند شبیه خون فرهنگی است را با گسترش مسائل فرهنگی انجام داده‌ایم.

احمدی هم‌چنین مباحث عقیدتی را از جمله موارد مقابله‌ای در بحث ساختار نظام بر علیه اعتقادات و باورها دانست و افزود: در این راستا گام‌های بلندی در میان نیروهای ارتش صورت گرفته است.

وی هم‌چنین در مورد مانور سراسری بین ارتش و سپاه در کشور تصریح کرد: هنوز به ارتش استان اصفهان ابلاغی نشده و این در حالی است که یگان‌های ارتش هم به صورت نیروی هوایی و یگان توپخانه و سایر یگان‌ها را با قابلیت‌های بالا در اختیار دارد.

هماهنگ‌کننده تبلیغات و سیاست‌های ارتش منطقه اصفهان به رژه نیروهای ارتش در اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: مردم از نیروهای مسلح ارتش حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

وی ادامه داد: اجرای مانورها اعلام آمادگی، دل‌گرمی و نیز موجب یأس دشمنان است و تفهیم می‌کند که بین نیروی ارتش با مردم جدایی وجود ندارد.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول