اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام:

مانور بزرگ مقابله با بحران در دهلران برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: مانور بزرگ مقابله با بحران در دهلران برپا می‌شود.

مانور بزرگ مقابله با بحران در دهلران برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، صادق طیبی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مانور بزرگ مقابله با بحران اردیبهشت ماه امسال در شهرستان مرزی دهلران برپا می‌شود.

وی ادامه داد: این مانور بزرگ با همکاری جمعیت هلال احمر کشور و با حضور امدادگرانی از استان‌های ایلام، خوزستان، لرستان، کرمانشاه و کردستان برپا می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور و همچنین معاون وزیر کشور و رئیس سازمان بحران کشور مهمان ویژه این مانور بزرگ هستند.

طیبی تصریح کرد: آمادگی امدادگران استان ایلام و دیگر استان‌های همجوار هدف اصلی برپایی مانور بزرگ مقابله با بحران در شهرستان مرزی دهلران است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: هفته گرامی داشت هلال احمر از 18 اردیبهشت تا 24 اردیبهشت ماه امسال همزمان با سراسر کشور در استان ایلام نیز برپا می‌شود.

وی ادامه داد: روز نخست این هفته با شعار زندگی و رنگ سرخ آغاز شده که با حضور بر مزار شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای هلال احمر این روز را گرامی خواهیم داشت.

این مسئول ابراز داشت: ایام هفته گرامی داشت هلال احمر با عنوان‌های مختلفی از جمله همراهان مهر و دوستی، پیشگامان صلح و دوستی، یاد یاران هلال احمر، انتخابی برای همه، فرشتگان نجات و... از جمله مناسبت‌ها و شعارهای انتخاب شده برای روزهای گرامی داشت هفته هلال احمر است.

طیبی اضافه کرد: افزون بر این در صدد هستیم در این هفته چندین پروژه بزرگ عمرانی امداد در مناطق مختلف استان ایلام کلنگ‌زنی و همچنین تعدادی طرح عمرانی در حوزه امداد نیز افتتاح شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: ظاهر رستمی دبیرکل جمعیت هلال احمر مهمان ویژه این ایام بوده که با حضور وی تعدادی از طرح‌ها افتتاح و تعدادی نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین در خصوص بروز زلزله در شهرستان مرزی دهلران ادامه داد: هلال احمر ایلام به حالت آماده باش درآمده است.

طیبی ادامه داد: با توجه به بروز چندین زلزله در شهرستان مرزی دهلران از اواخر فروردین ماه امسال تاکنون جمعیت هلال احمر ایلام به حالت آماده باش درآمده است.

این مسئول تصریح کرد: شدت زلزله‌های به وقوع پیوسته در شهرستان مرزی دهلران بین چهار تا پنج ریشتر بوده و این مهم سبب شده که هلال احمر ایلام به حالت آماده باش درآید.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام متذکر شد: زلزله‌های به وقوع پیوسته بین چهار تا 28 کیلومتری شهرستان مرزی دهلران روی داده و تاکنون گزارشی از خسارات جانی دریافت نشده است.

وی در پایان اذعان داشت: با این حال پایگاه‌های امدادی در شهرستان‌های دهلران، مهران و آبدانان در حالت آماده باش کامل برای امدادرسانی در شرایط ویژه هستند.

انتهای پیام/ن10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول