اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور بیش از 2 هزار کودک اصفهانی انجام گرفت

برگزاری چهارمین مانور سراسری زلزله ایمنی ویژه مهدهای کودک

خبرگزاری فارس: با حضور بیش از 2 هزار کودک مهدهای کودک شهر اصفهان زنگ چهارمین مانور سراسری زلزله ایمنی مهدهای کودک پیش ‌از ظهر امروز در اصفهان نواخته شد.

برگزاری چهارمین مانور سراسری زلزله ایمنی ویژه مهدهای کودک

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، چهارمین مانور زلزله سراسری کشور ویژه مهدهای کودک در اصفهان هم‌زمان با سراسر کشور انجام گرفت.

این مانور در محل مجموعه فرهنگی، ورزشی باغ غدیر اصفهان برگزار شد و بیش از 2 هزار کودک دختر و پسر از مهدهای سراسر شهر اصفهان حضور داشتند.

مانور زلزله امروز توسط یک هزار و 200 مهدکودک اصفهان و هم‌زمان با سایر شهرهای کشور به صورت نمادین همراه با جنگ شادی برگزار شد.

این مانور با هدف اجرای تمرین در مقابل حادثه زلزله و به همت پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله و با مشارکت دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کل کشور صورت گرفت.

هدف از برگزاری این مانور آموزش اقدامات صحیح هنگام وقوع زلزله به مربیان و کودکان مهدها با گسترش فرهنگ ایمنی در برابر زلزله عنوان شده است.

به گزارش فارس، استان اصفهان به عنوان استان پیش‏گام در امر مانور زلزله در مهدهای کودک، چهار سال پیش برای نخستین بار اقدام به اجرای این مانور نمادین در اصفهان کرد که پس از آن با قبول طرح به صورت سراسری این مانور به مدت سه سال پیاپی و امسال در سراسر کشور به صورت هم‌زمان انجام شد.

مانور زلزله اصفهان ،به همت اداره‌کل بهزیستی استان اصفهان و با همکاری مرکز مدیریت بحران استانداری استان اصفهان، سازمان آتش‌نشانی استان، فوریت‌های پزشکی اورژانس، هلال‌احمر، نیروی انتظامی و اورژانس 123 بهزیستی استان اصفهان برگزار شد.

این مانور در سراسر استان و در غالب اجرای تمرین در داخل مهدها با حضور اولیای کودکان و نیز اجرای برنامه در داخل پارک‌های مرکزی شهر توسط مربیان و با حضور جمعی از مسئولان استان انجام گرفت.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول