اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

برگزاری مانور عملیاتی نیروهای هلال احمر در زاهدان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان‌وبلوچستان گفت: در نخستین روز از آغاز هفته هلال احمر مانور عملیاتی نیروهای امدادی در زاهدان برگزار شد.

برگزاری مانور عملیاتی نیروهای هلال احمر در زاهدان

رسول راشکی امروز در حاشیه برگزاری اجرای مانور و همایش نودمین سالگرد تاسیس جمعیت هلال احمر به خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: این همایش با هدف سنجش میزان توانایی امدادگران در حوادث و سوانح، سنجش میزان توانمندی‌های عملیاتی و به کاری تجهیزات نجات توسط تیم توانای خواهران امدادگر، اعطای درجه به امدادگران برای نخستین بار در سطوح مختلف امدادی، بروز رسانی فعالیت‌های امدادی، عملیاتی و امدادگران و توانا ساختن خواهران امدادی در حوادث و سوانح جاده‌ای در زاهدان برگزار شد.

وی افزود: در این همایش رژه خودروهای موتوری، مانور اسکان اضطراری، مانور آوار توسط امدادگران هلال احمر برگزار شد.

راشکی گفت: هم اکنون 19 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در محورهای پر تردد سیستان‌وبلوچستان، یک پایگاه امداد و نجات کوهستان در منطقه تفتان، دو پایگاه امداد و نجات ساحلی در چابهار و زهک و یک پایگاه امداد و نجات دریایی در چابهار کار خدمات‌رسانی به آسیب‌دیدگان ناشی از حوادث احتمالی را بر عهده دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان‌و‌بلوچستان برپایی همایش امداد نجات و نمایشگاه دستاوردهای و توانمندی جمعیت هلال احمر، اجرای مانور اسکان اضطراری، اهدای خون، دیدار با نماینده ولی فقیه در سیستان‌و‌بلوچستان، اجرای مانور ریلی، رونمایی از تابلوهای امدادی با نام شهدا را از مهمترین برنامه‌های هفته هلال احمر در این استان عنوان کرد.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول