اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش:

اصفهان کارگاه آموزشی از تجلی «تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی» به شمار می‌رود

خبرگزاری فارس: معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: اصفهان به عنوان یک کارگاه آموزشی بزرگ و ویژه از تجلی «تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی» به شمار می‌رود.

اصفهان کارگاه آموزشی از تجلی «تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی» به شمار می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابراهیم سحرخیز ظهر امروز در مراسم اختتامیه یازدهمین دوره‌ مسابقات هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای اظهار داشت: با توجه به جلوه‌های صنعتی و هنری در پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی، اصفهان مناسب‌ترین جایگاه برای برگزاری مسابقات هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای بوده است.

وی اضافه کرد: امروز جهاد و مبارزه با دشمنان دین و جمهوری اسلامی ایران وارد عرصه جدیدی شده است و سنگرداران این عرصه لباس رزم برای مقابله با جنگ نرم، تولید، کارآفرینی و حرکت در مسیر توسعه و تعالی به تن کرده‌اند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه اصفهان از ظرفیت‌های ویژه‌ای برای دست‌یابی به افزایش تولید ملی و داخلی برخوردار است، تصریح کرد: پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی به عنوان یک کارگاه آموزشی بزرگ و ویژه از تجلی «تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی» به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه ایران جزو نادر‌ترین کشور‌هایی است که تهدیدات دشمن را در زمینه‌های مختلف به یأس و ناامیدی مبدل ساخته است، ادامه داد: تربیت انسان‌های هنرمند و توانمند در زمینه‌های مختلف یکی از شرط‌های مهم در راستای تحقق شعار سال جاری تلقی می‌شود.

سحرخیز با اشاره به ضرورت رشد متوازن و توجه به رشته‌های تحصیلی فنی و حرفه‌ای در دوران متوسطه و دانشگاه‌ها تاکید کرد: قطع ارتباط میان دانشگاه با صنعت و عرصه عمل اتفاق نامناسبی بوده که در حال حاضر در کشور جمهوری اسلامی ایران رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه توجه به رشته‌های مهارتی از مهم‌ترین نیاز‌های جامعه امروز است، افزود: توجه به بخش صنعت سبب به روز شدن فعالیت‌های هنرستان‌های موجود در سطح کشور می‌شود.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش بیان داشت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به بسیاری از موانع و مشکلات موجود برای علاقه‌مند‌سازی و گرایش به تحصیل در هنرستان‌ها و تغییر محتوای رشته‌های تحصیلی فنی و حرفه‌ای توجه ویژه شده است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول