اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در گفت‌وگو با فارس:

2 وزیر دولت چگونگی تحقق تولید ملی را تبیین می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور هدف از حضور وزرای نفت، اقتصاد و رئیس اتاق بازرگانی را تبیین و روشنگری چشم‌انداز دولت برای تحقق شعار امسال برای ائمه جمعه دانست.

2 وزیر دولت چگونگی تحقق تولید ملی را تبیین می‌کنند

حجت‌الاسلام عبدالعلی ابراهیمی معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور عصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان محمودآباد درباره اهدف برگزاری همایش سراسری ائمه جمعه کشور ابراز داشت: با توجه به نامگذاری سال 91  به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط مقام معظم رهبری، ائمه جمعه که بازتاب‌دهنده و تبیین‌کننده نظرات رهبری و سیاست‌های کلی نظام هستند، ضرورت دارد تا در یک همایش بزرگ نسبت به اهداف راهبردها، کیفیت و نحوه تحقیق شعار ملی و محوری سال توجیه باشند.

ابراهیمی در مورد چگونگی کمک این همایش در تحقق شعار امسال تصریح کرد: ما برای اجرایی کردن شعار محوری سال 91 از وزرایی که در این رابطه می‌توانند سیاست‌های نظام را تبیین کنند دعوت به عمل آورده‌ایم که از جمله آن می‌توان به وزیر نفت، اقتصاد، رئیس اتاق بازرگانی اشاره کرد تا چشم‌انداز دولت را برای تحقق شعار سال برای روشنگری ائمه جمعه اعلام کنند.

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با مهم دانستن تریبون نماز جمعه اظهار داشت: ائمه جمعه باید از طریق این تریبون مردم را که در واقع صاحبان اصلی نظام و کشور هستند توجیه کنند و هر هفته با حضور مردم در نمازهای جمعه آنها را به خط مقدم فرا می‌خوانند.

ابراهیمی افزود: تهاجم و تهدیدات دشمن و آنچه که مانع حرکت عمومی ملت برای رسیدن به منویات مقام معظم رهبری است می‌تواند با وحدت و آمادگی از سرراه برداشته شود.

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور خاطرنشان کرد: در این همایش علاوه بر بحث پیرامون مسائل اقتصادی، درباره تولید ملی و بالابردن کیفیت تولیدات و نگاه عمومی جامعه به قداست کار و کارگر و اهمیت سرمایه‌گذاری ملی و میهنی برای رشد کشور، سعی خواهیم کرد تا نگاه افکار عمومی را برای سرمایه‌گذاری‌های سالم و صحیح داخلی برای تحرک و پویایی و پیشرفت کشور نهادینه کنیم. 

این مسئول درباره نقش این همایش در مورد وحدت بین سران سه قوه اظهار داشت: از آنجا که اختلاف برای هیچ کس و هیچ نهاد و هیچ قوه‌ای در کشور سودآور نیست و کشور را به تضعیف می‌کشاند و به دشمنان نظام برای تحقق اهداف شوم بر علیه نظام یاری می‌رسانند، ائمه جمعه با استفاده از مواضع به حق رهبری در ایجاد وحدت بین اقشار گوناگون و بویژه سران 3 قوه نقش خود را ایفا می‌کنند.

ابراهیمی اضافه کرد: یکی از اهداف برگزاری نماز جمعه ایجاد وحدت و یگانگی در بین همه اقشار بویژه سران قوا است و امیدواریم در این جهت نهاد نماز جمعه توفیق‌های لازم را در پرتو این همایش بدست آورد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول