اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن حمایت از کشاورزان شهرستان اصفهان:

مسئولان به کشاورزان تولیدکننده ملی احترام بگذارند

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن حمایت از کشاورزان شهرستان اصفهان گفت: احترام به کشاورزان به عنوان یک تولید کننده ملی که بیش از 25 درصد اشتغال کشور را در اختیار دارند بر مسئولان واجب است.

مسئولان به کشاورزان تولیدکننده ملی احترام بگذارند

حسین محمدرضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان بیان داشت: اصفهان که پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی شناخته شده است چندین سال است با مشکلات شدید بی‌آبی و خشکسالی دست و پنجه نرم می‌کند.

وی در زمینه برخورد ناشایست نماینده دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت جهاد کشاورزی در بازدید از کشاورزی و کشاورزان شرق اصفهان این مسئول که برای بازدید و تهیه گزارش از مشکلات و شکایات کشاورزان شهرستان، به این شهر سفر کرده بود، اظهار داشت: این مقام مسئول با حضور خود در میان کشاورزان این شهرستان با روبه‌رو شدن در برابر پرسش‌های به حق کشاورزان برخورد خیلی نامناسب و بدی داشت که ذکر رفتار این مسئول نیز شرم‌آور است.

رئیس انجمن حمایت از کشاورزان شهرستان اصفهان ادامه داد: این طرز برخورد در شان یک مسئول و نماینده دولت نبوده و موجب بدبینی کشاورزان به دولت عدالت محور و انقلاب اسلامی می‌شود.

وی افزود: در صورتی که بیش از 97 درصد همین کشاورزان به پای صندوق‌های رای رفته و وظیفه دینی و میهنی خود را انجام دادند.

محمدرضایی اضافه کرد: در صورتی که نماینده دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات یک وزارتخانه باید پیگیر و پاسخگو به شکایات دیگران باشد، اگر خود او مشکل داشته باشد از دیگران چه توقعی می‌شود داشت.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: رهبر حکیم انقلاب اسلامی، سال جاری را سال تولید ملی و حمایت از سرمایه و کار ایرانی دانستند که از همان ابتدای سال برخورد بعضی از مسئولان، شعار تولید ملی را زیر سؤال می‌برد و کشاورزان را که خود یک تولیدکننده ملی هستند و بیش از 25 درصد اشتغال کشور را در اختیار دارد مورد توهین قرار می‌دهند.

رئیس انجمن حمایت از کشاورزان شهرستان اصفهان تاکید کرد: از مسئولان ارشد عاجزانه تقاضا دارم افرادی که با رفتار و برخورد‌های نامناسب خود موجب بدبینی مردم به دولت و انقلاب می‌گردند از کارهایی که به صورت مستقیم با مردم سروکار دارند جلوگیری کنند.

وی افزود: برای یک مسئول حلم و بردباری یک امتیاز محسوب می‌شود که موجب جلوگیری از هیجان، برآشفتگی، خشم و تصمیم نادرست می‌شود.

محمدرضایی حلم را مهم‌ترین صفات شایسته برای مسئولان دانست و تاکید کرد: صفت حلم برای کسانی که با مردم در تماس بیشتری هستند و در معرض مراجعات و طرح پرسش‌ها، نیازها، توقعات و مشکلات هستند، ضروری‌تر است و از مهم‌ترین صفات شایسته برای مسئولان است و باید این صفت تقویت شود.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول