اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

راوی کشوری دوران دفاع مقدس:

فرهنگ دفاع مقدس در رسانه ملی تعطیل شده است

خبرگزاری فارس: راوی کشوری دوران دفاع مقدس گفت: فرهنگ دفاع مقدس در رسانه ملی کشور ما تعطیل شده است.

فرهنگ دفاع مقدس در رسانه ملی تعطیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، علیرضا دلبریان ظهر امروز در دومین یادواره شهدای معلم و فرهنگی شهرستان فردوس اظهار داشت: درس‌ها و عبرت‌های زیادی در زندگی شهدای دوران دفاع مقدس وجود دارد که امروز این عبرت‌ها مورد غفلت واقع شده است.

وی افزود: شهدا برای ما انسان‌ها الگوی چگونه زیستن هستند و خدایی زندگی کردند و مرگ آنها نیز خدایی بود.

راوی کشوری دوران دفاع مقدس تصریح کرد: معلمان پرچمداران و علمداران فرهنگ جامعه هستند و مسئولیت بزرگ و خطیری نیز بر دوش آنها گذاشته شده است.

دلبریان یادآور شد: امروز دشمن نه از راه جنگ سخت، توپ و تانک وارد میدان شده بلکه از طریق امواج ماهواره بر ذهن و فکر جوانان تاثیر گذاشته و قصد دارد تا آنها را از فرهنگ اصیل ایرانی دور کند.

وی گفت: قرآن و نماز تذکر است و کعبه، گنبد و برگزاری یادواره‌ها برای این است که ما انسان‌ها راه را گم نکنیم چرا که شهدا ستاره‌هایی هستند که ما را به خدا می‌رسانند.

راوی کشوری دوران دفاع مقدس افزود: اگر کسی لایق شهادت باشد نیاز نیست که حتماً به جبهه برود بلکه همانند شهید صیادشیرازی و شهید شوشتری شهادت به سراغ او می‌آید.

دلبریان تصریح کرد: در جبهه فرهنگ بیداری حاکم بود و رفتار، گفتار و حرکات فرماندهان و رزمندگان برای ما درس‌های زیادی به همراه دارد که باید از آنها الگوبرداری کنیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فردوس نیز گفت: معلمان باید سختکوش باشند و همان‌گونه که شهدا جان خود را برای اسلام فدا کردند معلمان نیز رسالت خطیر خود در عرصه تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم را به درستی انجام دهند.

حسین وحیدی افزود: این یادواره به یاد 19 شهید معلم و فرهنگی شهرستان فردوس برگزار و تصاویر و خاطرات این شهدا در غالب بسته‌های فرهنگی بین حاضران توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول