اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیگر مشهور سینما و تلویزیون:

کار برای دفاع مقدس اثرگذار و ماندگار است

خبرگزاری فارس: بازیگر مشهور سینما و تلویزیون گفت: همیشه کار برای دفاع مقدس ماندگار و اثرگذار است.

کار برای دفاع مقدس اثرگذار و ماندگار است

مهرداد فلاحتگر امروز در حاشیه ضبط فیلم داستانی "قهرمان واقعی" در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: این فیلم داستانی در مجموع زندگی فردی، اجتماعی و ورزشی یکی از شهدای استان مازندران را بازگو می‌کند.

وی افزود: کار ضبط این فیلم داستانی از هفته گذشته آغاز شده و امروز پنجمین روز فیلم‌برداری را پشت سر گذاشته‌ایم.

فلاحتگر با اعلام اینکه در تعداد زیادی از فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی که از شبکه‌های سراسری صدا و سیما به روی آنتن رفت ایفای نقش کردم، عنوان کرد: همیشه کار برای دفاع مقدس، جنگ تحمیلی و بیان رشادت‌های رزمندگان و شهدا برایم خاطره‌انگیز است.

این بازیگر مشهور سینما و تلویزیون در مورد انتخاب این کار که زندگی شهید عبدالله اپرناک را بازگو می‌کند، یادآور شد: در اصل خودم مازندرانی هستم و کار برای هم‌استانی‌های خود را افتخاری بزرگ می‌دانم به همین دلیل برای بازی در فیلم قهرمان واقعی به آمل آمدم.

وی با اشاره به اینکه کار نویسندگی و کارگردانی این فیلم را مرضیه برزگر برعهده دارد، بیان داشت: در این فیلم نقش جانباز فدایی را بازی می‌کنم که از همرزمان شهید بوده که هم‌اکنون به عنوان مربی رشته ورزشی فوتبال فعالیت دارم.

این بازیگر مشهور سینما و تلویزیون با بیان اینکه در این فیلم از صحنه‌های متفاوتی همانند فضای روستا و زندگی روستانشینی، شهر آمل، استادیوم ورزشی و گلزار شهدا تصویربرداری شده، بیان داشت: شهرستان آمل یکی از شهرهای شهیدپرور استان مازندران است که با تقدیم کردن بیش از یک هزار شهید توانسته سهم عمده‌ای در پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی داشته باشد.

فلاحتگر با اعلام اینکه در فیلم و سریال می‌توان بسیاری از مشکلات، نقاط ضعف و قوت، دیدگاه‌ها و شرایط جامعه را بازگو کرد، گفت: باید به فیلم‌های ارزشی و حماسی که در آن افتخارات و دستاوردهای بزرگ یک ملت افتخارآفرین تصویربرداری می‌شود بیش از گذشته توجه کرد و برای آن ارزش قایل شد.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول