اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

خیرین برای احداث مدارس معارف اسلامی پیشگام شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خواستار مشارکت خیرین مدرسه‌ساز در ساخت مدارس علوم و معارف اسلامی در این استان شد.

خیرین برای احداث مدارس معارف اسلامی پیشگام شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام رحمت‌الله اروجی پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل نوسازی مدارس این استان، اظهار داشت: خیرین مدرسه‌ساز نقش ارزنده و سازنده‌ای در گسترش علم و دانش دارند.

وی افزود: خیرین مدرسه‌ساز با ایجاد فضای فیزیکی فرصتی را فراهم می‌سازند تا فرزندان این مرز و بوم بتوانند در کسب علم و دانش موفق باشند که این یکی از بهترین باقیات صالحات برای این افراد است.

اروجی، ذخیره‌سازی نیروهای ارزشی و پرکردن خلأ مدیریتی کشور را از مهم‌ترین اهداف تأسیس دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی برشمرد و گفت: با توجه به تفاهمنامه امضا شده بین سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان نوسازی مدارس کشور تعامل هرچه بیشتر مسئولان برای اجرایی شدن آن در این استان الزامی است.

سرپرست تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح هوشمندسازی مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در این استان، گفت: اجرای این طرح تا پایان سال تحصیلی آینده به روش‌های یاددهی و یادگیری مبتنی بر فناوری تجهیز می‌شود.

وی افزود: ایجاد فضای مناسب آموزشی، کتابخانه، بانک سئوال و تهیه تجهیزات آموزشی در این مدارس از اولویت‌های کاری سازمان تبلیغات اسلامی در سال تحصیلی آینده است.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول