اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شکل‌گیری مجمع خیرین مسکن‌ساز

92 واحد مسکن خیرین در اردبیل در حال احداث است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: با شکل‌گیری مجمع خیرین مسکن‌ساز استان اردبیل 92 واحد مسکونی در شهرهای این استان در حال احداث است.

92 واحد مسکن خیرین در اردبیل در حال احداث است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد حاج‌علیزاده صبح امروز در نشست با اعضای مجمع خیرین و فعالان حوزه مسکن روستایی در اردبیل اظهار داشت: از سال 88 انجمن خیرین مسکن‌ساز استان در قالب یک مجموعه منسجم فعالیت خود را آغاز کرد به طوری که با همراهی خوب دستگاه‌های ذیربط اقدام به شناسایی زمین مورد نیاز، تملک آن و استفاده از ظرفیت خیرین برای ساخت مسکن برای محرومان کرده است.

عضو شورای مسکن استان اردبیل ادامه داد: هم‌اکنون در سه نقطه استان اردبیل ساخت مسکن به همت خیرین آغاز شده به طوری که 12 واحد مسکن در اردبیل در مرحله فونداسیون و پیشرفت کاری 50 درصد قرار دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل همچنین از ساخت 24 واحد مسکن در نمین و 56 واحد مسکن به همت خیرین در مشگین‌شهر خبر داد.

حاج‌علیزاده خاطرنشان کرد: در این شهرها نیز با انتخاب پیمانکار عملیات احداث واحدهای مسکونی با قوت و سرعت در حال اجراست.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری همایش بزرگ خیرین مسکن‌ساز در اردبیل خبر داد و افزود: نیمه اول امسال این همایش با مشارکت گسترده خیرین و آحاد علاقمند به ساخت مسکن برای محرومان در شهر اردبیل برگزار می‌شود.

 

بنیاد مسکن در فعالیت فرهنگی غفلت نکرده است

وی بنیاد مسکن را بنیادی انقلابی و در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: بنیاد مسکن هرگز از فعالیت‌های فرهنگی غفلت نکرده به طوری که در سال گذشته این مجموعه در حوزه اقامه نماز جزو دستگاه‌های برتر استان بوده و در کنار آن برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و اجتماعی نیز در این مجموعه ملقب به تشکل عمرانی و ساخت و ساز انجام شده است.

حاج‌علیزاده در مورد ساخت مسکن شهری برای محرومان و نیازمندان نیز ابراز داشت: بنیاد مسکن تاکنون 2 هزار و 662 واحد مسکن ارزان قیمت احداث کرده و در اختیار محرومان و افراد بی‌بضاعت جامعه قرار داده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تصریح کرد: در این راستا 900 پروژه مسکونی نیز در دست احداث است که اعتبار در نظر گرفته شده برای تکمیل این واحدها 24 میلیارد تومان است.

عضو شورای مسکن استان اردبیل در خصوص صدور اسناد مالکیت روستایی نیز اظهار داشت: در طی برنامه دوم تا چهارم توسعه بنیاد مسکن با همراهی اداره کل ثبت و اسناد در 327 روستای استان بیش از 86 جلد سند مالکیت صادر کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه اخیر هیئت دولت بنیاد مسکن موظف شده است در شهرهای زیر 25 هزار نفر نیز اقدام به صدور اسناد مالکیت کند.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول