اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته صورت گرفت

کمک 3.5 میلیارد تومانی خیرین به مدارس مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران گفت: در سال گذشته خیران مازندرانی 3.5 میلیارد تومان به مدارس این استان کمک کردند.

کمک 3.5 میلیارد تومانی خیرین به مدارس مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، علی نبییان صبح امروز در چهارمین جشن تجلیل از خیران مدرسه‌ساز آمل با اشاره به اینکه تاکنون 90 درصد کمک‌های خیران به مدارس محقق شده است، بیان کرد: کمک‌های خیران مدرسه‌ساز در این زمینه بسیار موثر بوده است.

وی با بیان اینکه این کمک‌ها گام بلندی در راستای توسعه و تجهیز مدارس است، اظهار داشت: امیدواریم در گردهمایی سراسری خیران مدرسه‌ساز استان در ساری بتوانیم کمک‌های بیشتری برای مدارس مازندران دریافت کنیم.

نبییان با اشاره به اینکه در تحول بنیادین آموزش و پرورش که از دغدغه‌های رهبری است، نقش خیران نیز به خوبی دیده شده است، افزود: یکی از این دغدغه‌ها هوشمندسازی مدارس و ایجاد فضاهای آموزشی است.

وی با اعلام اینکه برای خیر مدرسه‌ساز بودن نیازی نیست حتما یک مدرسه بسازیم، گفت: امروز با تجهیز یک کلاس درس به سیستم هوشمند نیز می‌توان یک عمل خیر انجام داد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران با اشاره به اینکه با کمک خیران فضاهای آموزشی در استان تجهیز می‌شود، تصریح کرد: تخریب، بازسازی و مقاوم‌سازی مدارس نیاز به حمایت‌های جدی مردمی دارد.

وی ابراز امیدواری کرد با ساخت و توسعه فضاهای آموزشی در این زمینه دیگر دغدغه‌ای وجود نداشته باشد.

فرماندار آمل نیز در این مراسم با اشاره به اینکه انگیزه‌های مادی در خیر بودن جایگاهی ندارد، گفت: این انگیزه‌های معنوی برگرفته از ارزش‌های دینی است که همیشه در طول تاریخ وجود داشته است.

یدالله اکبرزاده با تاکید بر اینکه کار خیر امر به معروف است، یادآور شد: این فداکاری کاملا منطبق بر آموزه‌های دینی است.

وی افزود: امیدواریم این خیر زمینه‌ای برای رشد و بالندگی ایران باشد.

انتهای‌پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول