اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل مصدومیت و محرومیت

3 بازیکن مس کرمان بازی با صبای قم را از دست دادند

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال مس کرمان در دیداری از هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بدون در اختیار داشتن سه مهره‌ کلیدی برابر صبای قم صف‌آرایی می‌کند.

3 بازیکن مس کرمان بازی با صبای قم را از دست دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم تیم فوتبال مس کرمان برای مصاف امروز با صبای قم در هفته سی و سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در حالی به قم سفر کرده است که این تیم در غیاب سه بازیکن مصدوم و محروم در آخرین بازی خارج از خانه این فصل خود با صبا بازی خواهد کرد.

با توجه به اینکه بازی دو تیم صبای قم و مس کرمان از هفته شانزدهم از نیم فصل دوم مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 عصر امروز یکشنبه هفدهم اردیبهشت ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود، شاگردان ابراهیم قاسم‌پور در قم تمرین نکردند و تنها برای تقویت روحیه خود به زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) رفتند.

در این تیم محسن خلیلی بازیکن سابق تیم‌های فوتبال سایپا البرز و پرسپولیس تهران که یکی از ارکان موفقیت مسی‌ها در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و یکی از مهاجمان کلیدی این تیم در دیدارهای قبل لیگ برتر محسوب می‌شود در کنار سایر بازیکنان حضور ندارد که دلیل غیبت این بازیکن آسیب‌دیدگی است.

خلیلی در حالی دیدار حساس مس کرمان برابر صبای قم در هفته سی و سوم مسابقات لیگ برتر را از دست داد که در هفته سی و یکم در دیداری خارج از خانه مس کرمان برابر تیم فوتبال ملوان بندر انزلی به طور کامل برای مس کرمان بازی کرد ولی در این بازی مصدوم شد و بدین ترتیب نمی‌تواند مس کرمان را مقابل صبای قم همراهی کند.

دیگر بازیکن مصدوم تیم فوتبال مس کرمان برای دیدار هفته سی و سوم لیگ برتر مقابل شاگردان عبدالله ویسی در تیم فوتبال صبای قم، شجاع خلیل‌زاده هافبک سرعتی و ملی‌پوش تیم فوتبال مس کرمان است که تداوم مصدومیتش در بازی‌های فشرده تیم مس و دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان دلیل غیبت وی در دیدار با تیم فوتبال صبای قم است.

خلیل‌زاده بعد از اینکه مقابل مس سرچشمه از ابتدا در ترکیب اصلی بازی کرد، دچار آسیب‌دیدگی شد و به دلیل حاد بودن شرایط جسمانی، توسط قاسم‌پور از لیست 18 نفره مس کرمان برابر صبای قم کنار گذاشته شد و به همین خاطر در سفر به قم همراه مسی‌ها نیست.

سومین غایب سرشناس تیم فوتبال مس کرمان در دیدار با تیم فوتبال صبای قم وحید اسماعیل بیگی هافبک سرعتی و تکنیکی این تیم خواهد بود که این بازیکن هم مقابل مس سرچشمه بازی کرد اما به دلیل مصدومیت یکی دیگر از محرومان مس کرمان در این دیدار لقب گرفته است.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول