اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع صبای قم:

مس کرمان را دست کم نمی‌گیریم

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: با اینکه برتری ما مقابل مس کرمان دور از دسترس نیست، در این مسابقه بدون اینکه حریف را دست کم بگیریم، به دنبال پیروزی هستیم.

مس کرمان را دست کم نمی‌گیریم

محسن بیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: مس کرمان یکی از تیم‌های قدر و پر مهره مسابقات امسال لیگ برتر فوتبال است اما به خودمان ایمان داریم که می‌توانیم در ورزشگاه یادگار امام قم از حریف خود سه امتیاز بگیریم.

وی اضافه کرد: داشتن بازیکنان با انگیزه و همچنین دقت در استفاده از موقعیت‌هایی که در این دیدار نصیبمان خواهد شد، قطعا موجب پیروزی تیم فوتبال صبای قم در این دیدار می‌شود و ما با انگیزه و آمادگی خوبی که داریم تیم مس کرمان را در هفته سی و سوم لیگ برتر در خانه شکست می‌دهیم. 

بازیکن تیم فوتبال صبای قم خاطر نشان کرد: تیم مس کرمان در نیم فصل دوم لیگ برتر تیمی متحول شده است ولی این تیم قطعا امروز مقابل صبای قم بازی سختی در پیش دارد چون ضمن کسب سه امتیاز می‌خواهیم باخت در ضربات پنالتی در جام حذفی را هم جبران کنیم.

وی بیان کرد: این هفته تمرینات خوبی انجام داده‌ایم، مربیان ما نقاط ضعف و قوت تیم را بعد از بازی هفته سی و دوم مقابل داماش گیلان به خوبی شناسایی کرده‌اند و در حالی مقابل مس کرمان قرار می‌گیریم که فقط سه امتیاز این بازی را می‌خواهیم.

بیات عنوان کرد: صبای قم در مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور این فصل 32 هفته سخت را سپری کرده است و در حال حاضر جایگاه خوبی دارد اما نیاز به سه امتیاز بازی هفته سی  و سوم با مس کرمان داریم تا فاصله خود را با تیم‌های پنجم و ششم جدول رده‌بندی حفظ کنیم.

وی با اشاره به عملکرد تیم فوتبال صبای قم در مسابقات لیگ برتر این فصل تصریح کرد: تیم ما تا پیش از مصاف با مس کرمان در هفته سی و سوم مسابقات لیگ برتر در مکان چهارم جدول قرار دارد و این نشان از قدرت تیم صبای قم در لیگ امسال است که ان‌شاءالله با کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا همراه خواهد شد و امروز هدیه خوبی به مردم و تماشاگران قمی خواهیم داد.

مدافع تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: توانایی تیم ما بسیار زیاد است و بیش از این می‌توانیم حضور موفقی در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور داشته باشیم.

تیم فوتبال صبای قم که تا پایان هفته سی و دوم رقابت‌های مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موفق به کسب 12 پیروزی برابر حریفان خود شده است، در هفته سی و سوم این رقابت‌ها در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم میزبان تیم مس کرمان و به دنبال کسب سیزدهمین برد این فصل خود است تا فاصله دو امتیازی با تیم نفت تهران در مکان چهارم جدول رده‌بندی را حفظ کند.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول