اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم جوانان سپاهان:

شایعه فساد در فوتبال پایه را رد می‌کنم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم جوانان سپاهان گفت: در عین حالی که رشد فوتبال پایه را در اصفهان چشم‌گیر می‌دانم، شایعه فساد در فوتبال پایه را نیز رد می‌کنم.

شایعه فساد در فوتبال پایه را رد می‌کنم

رسول ظفریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در حالی که هیچ یک از مسئولان باشگاه فکر قهرمانی ما را نمی‌کردند توانستیم با کسب 52 امتیاز در سه هفته مانده به پایان رقابت‌ها قهرمان شویم و عنوان بهترین خط حمله را با 41 گل زده به خود اختصاص دهیم.

وی بیان داشت: این قهرمانی در حالی رقم خورد که بیش‌تر بازیکنان از تیم سایه سپاهان بودند در صورتی که هشت بازیکن سال گذشته که هنوز می‌توانستند در رده سنی جوانان بازی کنند به رده سنی امید ارتقاء داده شدند.

سرمربی تیم جوانان سپاهان رشد فوتبال پایه در اصفهان را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: در استان مدیریت تیم‌های پایه بسیار قوی است و تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن و به تازگی تیم پتو لاله در این زمینه فعالیت گسترده‌ای داشته‌اند در حالی که در رقابت‌های کشوری رده‌های سنی پایه هیچ باشگاهی به اندازه سپاهان قهرمانی به دست نیاورده است.

وی تأثیر لیگ آسیا ویژن را در رشد فوتبال پایه مثبت دانست و تصریح کرد: بازیکنان بسیاری از این مسابقات به تیم‌های پایه به خصوص سپاهان و ذوب‌آهن معرفی شده‌اند و در صورتی که این مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار شود تأثیر آن بیش‌تر می‌شود.

ظفریان درباره سرنوشت بازیکنان پایه اظهار داشت: تعداد فراوانی از این بازیکنان تا رده سنی امید در باشگاه خود بازی می‌کنند و پس از آن به دلیل جذب نشدن به تیم بزرگ‌سالان، راهی شهرهای دیگر و تیم‌های لیگ دسته اول می‌شوند.

وی تصریح کرد: شایعه فساد در فوتبال پایه مبنی بر گرفتن پول برای معرفی بازیکن را رد می‌کنم زیرا اگر بازیکنی از لحاظ فنی خوب نباشد نمی‌تواند خود را در تیم‌های پایه جای دهد و این مسئله فقط در رده سنی بزرگ‌سالان امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول