اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

تیم فوتبال گهر زاگرس باید در لرستان بماند

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال گهر زاگرس دورود متعلق به لرستان است و باید در این استان بماند.

تیم فوتبال گهر زاگرس باید در لرستان بماند

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، هفته گذشته شایعه‌ فروش امتیاز تیم گهر دورود و انتقال آن از لرستان به منظور تخریب روحیه بازیکنان و دلسرد نمودن هواداران این تیم مطرح شد.

در حالی که تیم گهر زاگرس لرستان در مرحله پلی‏آف لیگ برتر حضور داشته و تنها 90 دقیقه به لیگ برتری شدن فاصله دارد، امیر عابدینی با  عنوان پدر مدیرعامل این باشگاه با یکی از خبرگزاری‌ها مصاحبه و عنوان کرده می‏خواهد امتیاز این تیم را در صورت لیگ برتری شدن به فروش برساند، این در حالی است که این تیم در اختیار دادستانی قرار دارد.

تیم گهر زاگرس که این فصل حضورش در لیگ یک و حتی استان در هاله‏ای از ابهام بود با تلاش و حمایت‎های مسئولان استان و مدیران این تیم (مهابادی و حیدرپور) نه تنها به لیگ دو سقوط نکرد، بلکه شرایطی پیش آمده که می‏تواند لیگ برتری شود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص تیم فوتبال گهر زاگرس دورود لرستان گفت: مسئولان گهر باید بدانند که این تیم از اعتبارات استان لرستان بالغ بر میلیاردها تومان استفاده کرده و در فصل 91-90 مالکان این تیم هزینه آنچنانی برای آن نکرده‏اند.

همایون بهاروند با بیان اینکه از نظر قانونی حساب‏های مالکان این باشگاه مسدوده شده بود، تصریح کرد: گهر با زحمات و تلاش‎های سرپرست (حیدرپور)، سرمربی، بازیکنان تیم و مسئولان استانی به این مرحله رسیده است.

رئیس هیئت فوتبال لرستان تاکید کرد: مردم و مسئولان استان لرستان این‌قدر بی‏عرضه نیستند که هر کسی برای تیمشان تعیین تکلیف کند بنابراین اجازه خروج گهر از لرستان را به هیچ وجه نمی‏دهیم.

وی خاطرنشان کرد: برخی افراد به‏ دنبال مسائل سیاسی و نارضایتی مردم از مسئولان استان هستند، اما امکان ندارد، گهر زاگرس به استان دیگری منتقل شود.

بهاروند با بیان اینکه مردم لرستان صاحب گهر هستند، گفت: این تیم زیر نظر دادستانی کل کشور می‏باشد و بی‏شک این عزیزان گهر را حق مردم لرستان می‏دانند و از حق دفاع می‏کنند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: فروش گهر به استان دیگر، توهین و بازی با احساسات مردم لرستان است.

در ادامه مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان به خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: تیم گهر دورود به هیچ عنوان از لرستان خارج نمی‌شود.

فرهاد نیکوخصال اظهار داشت: به علاقه‌مندان ورزش استان اطمینان می‌دهیم که تیم فوتبال گهر دورود به هیچ عنوان از استان خارج نمی‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان گفت: این تیم چه به لیگ برتر صعود بکند و چه نکند، سال آینده در لرستان می‌ماند و امکان فروش امتیاز این تیم به خارج از استان وجود ندارد.

وی افزود: اولویت نگه‌داری از تیم گهر با شهرستان دورود است و اگر مسئولان این شهر از نگه‌داری آن انصراف دهند، در مورد سایر گزینه‌های میزبانی در استان تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/و10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول